מותג הקוסמטיקה היוקרתי ביותרם חוזר לישראל
ישווק בארץ על ידי קונצרן לוריאל. המותג מיועד לגברים ולנשים ובלוריאל שואפים למצב אותו כאחד משלושת מותגי הקוסמטיקה היוקרתית המובילים. טווח המחירים יהיה נמוך ב-5% מקליניק וב-10% מקלרינס

קונצרן לוריאל העולמי משיק בישראל את מותג הקוסמטיקה היוקרתי לנשים וגברים - BIOTHERM. המותג מושק בארץ בשנית. לראשונה הושק בישראל לפני כ-15 שנה, באמצעות מפיץ פרטי, וכעת משיקה אותו לוריאל ישראל, חברה בת של לוריאל העולמית.

 

המותג משווק ב-60 מדינות בעולם ומדורג במקום ה-6 כמותג טיפוח לנשים ומספר 1 בעולם כמותג טיפוח לגברים. קהל היעד העיקרי הוא צעירים בני 25-35, "אך המוצרים מתאימים גם למבוגרים יותר הצעירים ברוחם", אומרים בחברה. המותג כולל קטגוריות טיפוח פנים לנשים וגברים, טיפוח הגוף ואיפור בסיס לפנים. המוצרים מבוססים על חומרים מהטבע, וטווח המחירים שלהם נע בין 180 שקל לכ-300 שקל בתחום הטיפוח ובין 80 שקל ל-280 שקל בתחום מוצרי האיפור.

 

לוריאל שואפת לבנות את המותג בישראל כאחד משלושת מותגי הקוסמטיקה המובילים ולמצב אותו במקום השני בתחום הקוסמטיקה היוקרתית, אחרי המותג לנקום. כיום נמצא במקום השני המותג קליניק, המשווק בישראל על ידי חברת אלקליל. ביותרם ימוצב ברמת מחירים נמוכה ב-5% מקליניק ונמוכה ב-10% מקלרינס, אומרים בחברה. בניית המותג תתבסס על מודעות עיתונות וקמפיין התנסות, במסגרתו תפיץ החברה את המוצרים החדשים בקרב קהל היעד.  

 

ביותרם ישווקו ב-30 נקודות מכירה ברשתות סופר-פארם, ניו-פארם, המשביר החדש לצרכן, ובשלב מאוחר יותר גם ברשת אפריל. לדברי נאוה רביד, מנכ"ל

לוריאל ישראל, "יש על המדפים הרבה מוצרים חדשים, אבל זוהי הידברות אחרת עם הצרכן. ביותרם מציע פורמטים שונים של שירות, ביניהם אבחון על ידי דיילות החברה וטיפולים אלטרנטיביים, וננסה לייצר ערך מוסף עבור הלקוחה".  

  

תחום הטיפוח הוא הגדול ביותר בתחום הקוסמטיקה והוא גילגל 56 מיליארד דולר בשנת 2005. בשנה זו רשם תחום הטיפוח גידולים של 6.8% לעומת שנת 2004.

 

    קישורים ממומנים
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה מותג הקוסמטיקה היוקרתי ביותרם חוזר לישראל
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    קוסמטיקה
    ביותרם. לנשים וגברים
    טיפוח לגבר. מוביל בעולם