שתף קטע נבחר

האולטרה תהיה אופטרה

מכונית תצוגה ספורטיבית? תשכחו מזה. קשה להאמין, אבל האולטרה היא האופטרה הבאה של שברולט. יהיה מעניין בליסינג?

שברולט-קוריאה חשפה בפאריז את האולטרה. לכאורה מכונית תצוגה זניחה, אבל במציאות מדובר בהצהרת כוונות חשובה ובצעד גדול עבור היצרן הקוריאני לשעבר בפרט, וג'נרל מוטורס בכלל. זאת, משום שהיא תהפוך בעתיד הקרוב לאופטרה החדשה. כן, זו המשפחתית הקומפקטית הבאה של שברולט-קוריאה.


 

היצירתיות המאד מפותחת של יחצני ג'נרל מוטורס - שעטפו את ההכרזה עליה בגיבובי שטויות - יכולה לגרום לכם לחשוב אחרת. הם מספרים שהאולטרה מופיעה כדי לחגוג את ניצחון הלאצ'טי (אופטרה אצלנו) במירוץ בצ'כיה (נו, באמת) ושהיא רומזת לדור הבא של מתחרה מבית שברולט בסדרת ה-WTCC.

 

הם טוענים שהיא באה להדגיש את הפן הגלובאלי בשברולט, כאשר מלאכת העיצוב החלה בקוריאה, והושלמה על ידי בריטי במרכז האוסטרלי של הג'נרל. המכונית עצמה נבנתה ביפן, עם מהנדסים משוויץ וארצות הברית שתורמים לפיתוח. והאולטרה באה להבליט גם את מנוע הדיזל החדש של הקפטיבה, שמייצר כאן 190 כ"ס (לעומת 150 כ"ס במקור).

 

זוהי האופטרה

 

אלא שמאחורי שפך המילים חסר המשמעות, מסתתרת מכונית מאד משמעותית. זוהי מחליפת המשפחתית הקומפקטית של שברולט-קוריאה, האופטרה. הסירו ממנה קישוטים קוסמטיים מוגזמים כמו פגוש אגרסיבי, כנפים מנופחות וספוילר ענק ותגלו את הקומפקטית העתידית של שברולט.

 

וההבטחה של האולטרה ברורה למרחקים. היא נראית הרבה יותר מרשימה, מודרנית ומעיזה ממה שניתן היה לצפות משברולט-קוריאה. היא כה אגרסיבית ומעניינת, עד שקשה בכלל לקשר בינה לבין מבחר המכוניות הקוריאני הנוכחי של היצרן ובוודאי לא לאופטרה.


 

המראה הפחוס בתמונות מטעה ונראה קטן - אבל המציאות שונה. לאולטרה בסיס גלגלים של 265 ס"מ ואורך כללי של 432 ס"מ (260 ס"מ ו-429 ס"מ באופטרה חמש דלתות הנוכחית). מכונית התצוגה הזו מכוונת כמובן לאירופה חובבת המבנה הקומפקטי, אבל תהיה גם גרסת סדאן עם ארבע דלתות. גם זו תיראה מושכת ותגלה דמיון לקווים המעזים יותר של ב.מ.וו בתקופת כריס בנגל.

 

וגם אסטרה

 

אבל כאן עדיין לא מסתיים הסיפור על חשיבות האולטרה. כי כמו שאנשי ג'נרל מוטורס סיפרו לא פעם, מחליפת האופטרה והאסטרה ישתמשו באותו בסיס (כנראה

שדרוג של פלטפורמת האסטרה הנוכחית). לפי גורמים בקונצרן, שתי המכוניות יחלקו מכללים רבים כולל מרכיבים חיצוניים. אפילו המראה יהיה דומה למדי. והשם? בג'נרל מוטורס עוד לא אמרו דבר על הכינוי אולטרה, אבל נראה שבשברולט רוצים לבדוק את התגובות בעולם גם אליו.

 

בכל אופן, למרות שיחלפו עוד יותר משנתיים עד שהמכונית הזו תגיע לאולמות התצוגה, נראה שיש ליבואן המקומי סיבה לחייך. שברולט-קוריאה בהחלט מפתיעה, וניצבת כנראה לפני מהפך מעניין.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שברולט אולטרה WTCC. קרובה לייצור - יותר משאתם חושבים
תא הנוסעים עוד דורש שינויים...
קשה להאמין שיש קרבת דם. האופטרה הנוכחית
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים