סיכום 2006: כמה מרוויחים במשרדי הפרסום?
נתוני ADMAN: מנכ"ל משרד פרסום הרוויח השנה כ-50 אלף שקלים בחודש, סופרוויזר הרוויח עד 14 אלף שקלים וקופירייטר בכיר כ-15 אלף שקלים. כל הנתונים
בחינת רמות השכר בתעשיית הפרסום ויחסי הציבור לשנת 2006, מורה על יציבות, עם שינויים מזעריים לעומת 2005. כך עולה מבדיקת ADMAN - החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.
גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN, אמר כי "איסוף הנתונים מבוצע באופן שוטף, לאורך כל השנה, על בסיס נתוני אמת - להבדיל ממשאלים כאלה ואחרים". לדבריו, "זאת השנה החמישית, בה מתפרסמת טבלת השכר לענפי הפרסום והתקשורת ומסתבר שהיא קנתה לה אחיזה ככלי עבודה שימושי בקרב עובדים ומעסיקים, כאחד".
רמות השכר במשרדי הפרסום
תפקיד | שכר (בשקלים) |
מנכ"ל | 50,000 |
סמנכ"ל לקוחות | 30-35 אלף |
סמנכ"ל קריאייטיב | 30-35 אלף |
סמנכ"ל כספים | 35 אלף |
סמנכ"ל מדיה | 25 אלף |
מנהל קריאייטיב | 25-30 אלף |
ארט בכיר | 14-16 |
ארט מנוסה | 8,000-10,000 |
ארט | 6,000-8,000 |
קופי בכיר | 14-16 אלף |
קופי | 6,000-8,000 |
מנהל תיקי לקוחות | 16-20 אלף |
תקציבאי | 6,000-10,000 |
מנהל מחלקת פלנינג | 20-35 אלף |
פלנר | 8,000-15,000 |
בתפקידים הבכירים, נתוני השכר הגבוהים נהוגים במשרדים הגדולים, והנמוכים במשרדים הבינוניים ומטה. בתפקידים הזוטרים, המגמה הפוכה. נתוני השכר הגבוהים נהוגים במשרדים הבינוניים והקטנים בעוד שהנמוכים נהוגים במשרדים הגדולים.
כל נתוני השכר הם במונחי ברוטו, ואינם כוללים הטבות נלוות, המשתנות בין המשרדים השונים.
כמה הרוויחו הפרסומאים?
צילום: עטא עוויסאת
מומלצים