שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    סטיבן הוקינג מוביל קמפיין ישראלי להגברת נגישות
    "בעוד 20 שנה יוכל האדם להתגורר על הירח, אך בינתיים אנו רוצים להגיע גם לסופרמרקט", אומר הוקינג בקול המתכתי שהפך לסימן ההיכר שלו, בסרטון המודעות החדש של "נגישות ישראל"

     

    הסרטון באדיבות משרד הפרסום גלר נסיס

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

     

    יובל וגנר, יו"ר עמותת "נגישות ישראל" , מתקשה להסתיר את התרגשותו כשהוא מספר על קמפיין המודעות החדש של העמותה, אותו מוביל הפיזיקאי סטיבן הוקינג. "הוקינג נרתם לקמפיין בהתנדבות בעת שביקר בישראל לאחרונה", הוא אומר. "אנחנו בטוחים שלסרטון שאליו הוא הצטלם תהיה השפעה רבה על הגברת נושא קידום הנגישות בארץ".

     

    את הסרטון האמור, שצולם במשרדי שגרירות בריטניה בגבעתיים, הפיק בהתנדבות משרד הפרסום גלר נסיס. בתשדיר הוקינג מדבר באמצעות המחשב בקול המתכתי שהפך לסימן ההיכר שלו, ואומר באנגלית: "בעוד 20 שנה האדם

    יוכל לחיות על הירח. בעוד 40 שנה האדם יוכל לחיות במאדים. במאה הבאה נוכל לחצות את גבולות מערכת השמש ולחפש עולמות חדשים. אבל בינתיים אנחנו רוצים ללכת לסופרמרקט, לקולנוע ולמסעדה".

     

    המסר הזה, אומרים אנשי "נגישות ישראל", נוגע לחייה של 10% מאוכלוסיית ישראל המתמודדת עם מוגבלויות פיזיות שונות, מתוכם 150,000 איש בעלי נכויות קשות. "היעדר הנגישות והמודעות לנגישות בארץ גורם סבל רב לעשרות אלפי אנשים ומשפחותיהם, ומונע מהם יציאה מביתם והשתלבות בחברה", הם מוסיפים. בעזרת הסרטון החדש שיעלה לשידור בערוצי הטלוויזיה, הם מקווים לשנות את המצב ולו במעט.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "סטיבן הוקינג מוביל קמפיין ישראלי להגברת נגישות"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: טלי מילכברג
    "סבל לעשרות אלפים". הוקינג בצילומי הקמפיין
    צילום: טלי מילכברג
    רוח טובה
    יד שרה
    כיתבו לנו
    מומלצים