שתף קטע נבחר

קאדילק CTS - היורשת מגיעה

אנשי קאדילק מפליגים בסיפורים על קרבות בנורבורגרינג מול המיטב הגרמני בהשקת ה-CTS החדשה, המכונית החשובה ביותר למותג היוקרה האמריקני

נדמה שכל מי שנטל חלק - קטן כגדול - בפיתוח קאדילק CTS החדשה, הגיע להצגת הבכורה שלה בדטריוט. בראשם עמד נשיא קאדילק, ג'ים טיילור. האיש שהיה אחראי על פיתוח הדגם הקודם ומי שכמעט במו ידיו הצליח להציל את קאדילק מגורל אכזר. וביום חשיפת ה-CTS החדשה, הוא בפירוש נראה כמו חתן השמחה.

 


 

ה-CTS החדשה נשענת על הבסיס של קודמתה, וגם נראית דומה מאד. אולי אפילו דומה מדי. כן, היא נראית אגרסיבית יותר בזכות הסבכה הגדולה, וגם דינמית יותר בזכות ממד הרוחב שגדל וקווי הדופן. אבל לטעמי היא נראית גם כבדה ואמריקנית יותר.

 

כבר ממפגש בזק ברור שקאדילק ביצעה צעד גדול במראה ובאיכות של סביבת הנהג. החומרים נראים טוב בהרבה מבעבר, והקווים נעימים יותר. מושבים דקיקים ומעניינים למראה תורמים למרחב, גם אם במבט ראשון נדמה לי שתחום זה נותר אחד הצדדים הפחות מרשימים כאן.

 

"אני חושב שהפעם יש לנו הרבה יותר סיכויים באירופה. מבחינת ניהוג המכונית הזו טובה בהרבה מכל מה שהיה לנו בעבר. ואתה תראה את זה", מסביר לי טיילור ומזדרז לספר על מבחנים במסלול הנורבורגרינג האגדי מול המיטב הגרמני ובייחוד ב.מ.וו. וכדי לסייע לה במשימה הזו, חמושה ה-CTS במנוע הזרקת בנזין ישירה חדש בנפח 3.6 ליטר עם יותר מ-300 כ"ס, שמשודך לתיבה אוטומטית עם חמישה הילוכים.


 

בקאדליק מדברים גם על גרסאות עם הנעה כפולה. "אנחנו מחכים לאור ירוק לשתי גרסאות נוספות, אחת מהן תהיה רכב שטח קטן. ואני מאד מקווה שנקבל אותו". עם מחיר שאינו צפוי לעלות ושיפור כולל בכל החזיתות, נראית ה-CTS החדשה בשלה להמשיך בצמיחה של קאדילק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שיפור בתא הנוסעים
צילום: אלי שאולי
נשיא קאדילק, ג'ים טיילור
צילום: אלי שאולי
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים