שתף קטע נבחר

האמר מציגים: כוח אלפא

רכב הכביש-שטח של האמר זוכה לגרסת "אלפא" ספורטיבית, עם מנוע V8 שמייצר כמעט 300 כ"ס. אלינו הוא עשוי להגיע בשנה הבאה

יש האמר חדש בשטח - H3 אלפא (Alpha). מדובר בגרסת ביצועים להאמר הקומפקטי (יחסית, כן?) והזול ביותר (אמרנו יחסית, נכון?) בהיצע. המיתוג "אלפא" אצל האמר מתייחס לגרסאות יוקרתיות וחזקות ביותר במשפחה, ובהתאם מצטייד כך גם ה-H3 במנוע חזק משמעותית. חשיפת הדגם נשמרה לתערוכת ניו-יורק, הנערכת בימים אלה.


תן יד. יופי, עכשיו שב

 

במקום יחידת חמישה צילינדרים "צנועה" בנפח 3.5 ליטר ו-223 כ"ס, יש לאלפא מנוע V8 בנפח 5.3 ליטר המגיע משברולט סילברדו. התוצאה: 295 כ"ס, 44.6 קג"מ, וזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בשמונה שניות בלבד, במקום 11.5. ה-H3 אלפא מוצע עם תיבת ארבעה הילוכים אוטומטית, וכמובן הנעה כפולה.

 

אגב, לכם זה אולי לא ממש משנה, אבל בג'נרל מוטורס מתגאים במיוחד ביכולת הגרירה שלו, לא עניין של מה בכך עבור האמריקנים. אז כמה אפשר לגרור עם ה-H3 אלפא? 2,721 ק"ג בדיוק, צמיחה של 33% לעומת H3 רגיל. משקלו של רכב השטח, אגב, עומד על 2,206 ק"ג לפני נוסעים או מטען.


 

כדי להבדיל את האלפא מגרסאות רגילות, היא מצוידת בתגים על המרכב ובתא הנוסעים. יש גם חישוקי "16 בגוון כרום בוהק, ושינויי עיצוב קלילים נוספים. ב-GM מבטיחים כי יכולת השטח של ה-H3 הרגיל לא יפגעו כלל, כולל מרווח גחון מרשים של 23 ס"מ וזווית גישה של כ-39 מעלות.

 

את ה-H3 אלפא תציע חטיבת השטח של GM החל בחודשי הקיץ הקרוב אלינו הוא עשוי להגיע בשנה הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האמר H3 אלפא
כך תזהו
וזו היכולת
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים