שוופס משיקה סודה בטעמים. ההשקעה: 11 מיליון שקל
מדובר במהלך האסטרטגי הראשון של יפאורה למותג שוופס אותו רכשה מקדבורי. המטרה: להתחרות בנביעות פלוס. לפני 7 שנים השיקה החברה משקה דומה בשם שוופס קליר, אך בשל המיתון ששרר אז המהלך לא הצליח

חברת יפאורה מבצעת מהלך אסטרטגי ראשון תחת המותג הבינלאומי שוופס, שאת זכויותיו רכשה מקדבורי העולמית בדצמבר 2006. לאחר פיתוח של שישה חודשים, משיקה החברה סדרה חדשה בתחום המשקאות בישראל: שוופס מוגז עדין עם פרי טבעי, בהשקעה של 11 מיליון שקל. הסדרה כוללת משקאות סודה בטעמי פירות יער, תפוח-ליים ואפרסק.

 

בחברה מצהירים כי הסדרה תתחרה בנביעות פלוס - מים מינרליים בטעמים שהשיקה נביעות. נביעות פלוס שווק עד כה בבקבוקים אישיים והשבוע

השיקה החברה את המותג גם בבקבוקי ליטר וחצי. השאלה היא אם יפאורה תצליח במהלך שכבר ניסתה בעבר. למי שלא זוכר - נזכיר כי החברה השיקה לפני כשבע שנים משקה בשם שוופס קליר - שגם אז, כמו היום, היה משקה סודה בטעמים. המשקה נכשל בסופו של דבר וירד מהמדפים לאחר שלוש שנים.

 

שוופס בטעמים מיועד לקהל בוגר של בני 35-55 שמעדיפים משקאות מופחתי קלוריות על פני משקאות מוגזים רגילים. לא מן הנמנע שהסדרה תגרום לקניבליזציה בסודה הרגילה, וכן במותג צלול של פריגת, שאף הוא מיועד לאותו קהל יעד.

 

אלי פייגלין, מנהל שיווק יפאורה, מסר כי "המשקאות מכילים מחצית מכמות הקלוריות של משקאות מוגזים, מועשרים בוויטמינים ומכילים צבעי מאכל טבעיים". יצוין, כי בקבוק ליטר וחצי שוופס בטעמים מכיל 24 קלוריות ל-100 מ"ל, לעומת 15 קלוריות לאותה כמות בבקבוק נביעות פלוס. שני המוצרים מכילים סוכר. 

 

השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, בהשקעה של 9 מיליון שקל.

 

על פי נתוני נילסן (מצטבר שנתי 2006) מחזיק המותג שוופס 47.6% מקטגוריית הסודה בישראל, טמפו סודה - 21%, קינלי סודה - 16.6%, המותג הפרטי של שופרסל - 9.2% וסופר דרינק - 4.6%.   

 

    קישורים ממומנים
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה שוופס משיקה סודה בטעמים. ההשקעה: 11 מיליון שקל
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד