שתף קטע נבחר

סבתא ג'מילה מפקיעין מגיעה ליפן ולקוריאה

יצרנית הסבונים הדרוזית מפקיעין הגיעה השבוע ליפן לצורך שיווק הסבון שהיא מייצרת משמן זית גלילי, שיימכר בלמעלה מ-100 חנויות ביפן. לא נשווק את הסבון תחת סימן זיהוי ישראלי, אומרים בחברה של סבתא ג'מילה, אך נקפיד להעביר מסרים של שלום

הסבונים של סבתא ג'מילה מפקיעין מגיעים למזרח הרחוק. השבוע הגיעה ליפן סבתא ג'מילה (68), יצרנית הסבונים ומדליקת משואת יום העצמאות מהשנה שעברה לצורך מסע קידום מכירות לסבון שהיא מייצרת לפי נוסחה סודית משמן זית גלילי.

 

הסבון שמחירו גבוה אפילו במונחים מקומיים (3,465 יין - 28.5 דולר), ישווק ביפן ביותר מ-100 חנויות, המפיצים היפניים (חברת צ'ואו בוסן CBIS) מדווחים כי בשבוע הראשון כבר נמכרו 2,000 יחידות מהסבון.  הסבון ישווק תחת שם המותג "הסוד של גמילה", ללא אזכור המילה סבון על מנת להבליט את הערך המוסף שלו, בשוק הסבונים התחרותי שהסבון המוביל בו הוא מתוצרת סורית.

 

פואד חיר, בנה של ג'מילה שליווה אותה בביקורה בטוקיו, הסביר ל-ynet כי המוצר לא משווק בעולם תחת סימן זיהוי ישראלי על מנת לאפשר לו לחדור גם לשווקים של מדינות מוסלמיות, בקרוב ישווקו הסבונים גם בדובאי ובסך הכל יופץ ב-20 מדינות. חיר הסביר כי המוצר שאינו כולל חומרים שאינם טבעיים, מתאים לעורם העדין של היפנים, הנוטים ללקות באלרגיות שונות ומכאן סוד הצלחתו ביפן.

 

כחלק מהמסע השיווקי, אמר חיר, תקפיד החברה הממוקמת בפארק התעשייה תפן והמעסיקה ערבים, דרוזים ויהודים, להעביר מסר של שלום.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
פואד חיר, שיווק ב-20 מדינות
צילום: איריס ז'ורלט
מומלצים