שתף קטע נבחר

בזק: הלקוחות שלנו לא מבינים שאנחנו זולים

החברה מעלה קמפיין בהיקף 4 מיליון שקלים שבא להדגיש כי שיחה בבזק בשעות הלילה עולה 5 אגורות לדקה

חברת בזק מעלה קמפיין חדש העוסק כולו בתפיסת המחיר. זאת, לאחר שמהחברה נמסר כי למרות הירידה בתעריפי בזק לאורך מספר שנים (40% בשבע השנים האחרונות), רבים מצרכני התקשורת עדיין שוגים בתפיסת המחיר שלהם את תעריפי בזק וסבורים כי התעריפים יקרים יותר ממה שהם באמת.

 

לאחר הורדת המחירים לפני כשבועיים, מעלה החברה קמפיין השם דגש על כך שדקת שיחה בערב מבזק לבזק, עולה פחות מ 5 אג'. בסרט הטלוויזיה יש 'האנשה' של המטבע הקטן ביותר – מטבע של 5 אג' – שחווה סיטואציות בהן איש אינו חפץ בו. עד שמגיעה שיחת הטלפון ושם, בטלפון של בזק, המטבע של 5 אג' אינו עוד בחזקת 'כסף קטן' שאיש אינו מתייחס אליו. עם זאת, בזק אינה טורחת, מן הסתם, לציין בקמפיין את דמי השימוש הגבוהים - כ-50 שקלים לחודש -  שהיא גובה מהלקוחות גם מבלי שדיברו דקה אחת.

 

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, אמר כי "את המסר הפשוט הזה, אנו מקווים להעביר לצרכנים באמצעות הקמפיין. הטמעת העובדות בקרב הציבור היא מלאכה לא פשוטה ולוקחת זמן". הקמפיין, שהיקפו 4 מיליון שקלים, כולל 1,200 שלטי חוצות בכל רחבי הארץ, סרט טלוויזיה שיוקרן במגוון ערוצים, עיתונות כתובה ואלקטרונית.

 

בתוך כך, הודיעה בזק על חלוקת הטבה חדשה ללקוחותיה בחשבון הטלפון: כרטיס טיסה שני חינם לאילת, ששוויו מגיע עד ל-630 שקל, ברכישת חבילת נופש באילת, מתוך מבחר בתי מלון שמציעה להם חברת התיירות אשת טורס.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים