פרסומאי נולד? את ברייק הזהב בכוכב נולד ייצור צופה
עלית מזון וקשת משתפות פעולה בכוכב נולד 5, ואת הפרסומת שתשודר לפני ההודעה על הזוכה בגמר למותג דוריטוס, ייצור למעשה צופה במסגרת תחרות פרסומות באתר קשת. עלית השקיעה במהלך 2.5 מיליון שקלים
התחרות, שבעלית בחרו לקרוא לה פרסומאי נולד, תלווה את מהלך שידורי העונה של "כוכב נולד 5" עד לגמר. הקמפיין ינוהל על-ידי משרד הפרסום של דוריטוס, שלמור אבנון עמיחי/Y&R בשיתוף חברת האינטראקטיב Y&R אינטראקטיב, חברת התוכן של המשרד – קונטנט מדיה, וחברת המדיה שלו יונייטד.
עלית מזון תשקיע בכל השת"פ כ-2.5 מיליון וחצי שקלים. הפעילות השיווקית תכלול פעילות אינטראקטיבית, תוכן גולשים באתר קשת והשקת מהדורה מיוחדת של חטיף דוריטוס.
גולשי האינטרנט, יוצרי התכנים העצמאיים, יוזמנו מיום שישי הקרוב לקחת חלק בתחרות וליצור את הפרסומת הבאה של דוריטוס. באתר קשת יוקם מיני סייט ובו יוצעו עזרים לבניית הפרסומת: תקנון, לוגו, קבצי מוסיקה, תוכנת עריכה ועוד. הסרטון שיבחר על ידי גולשי האתר וועדה מקצועית, ישודר בבכורה עולמית, בגמר כוכב נולד (29 באוגוסט), ויוביל את הקמפיין החדש של דוריטוס.
הפרויקט החדשני מתחבר למגמה העולמית של המותג, שהשיג תוצאות יוצאות דופן במהלך דומה שנעשה בארה"ב במסגרת הסופרבול. בדומה לסופרבול גם בישראל, גמר "כוכב נולד" מושך את סקרנותם של מיליוני צופים כמו גם הציפייה לגלות מהי הפרסומת שתשודר ברגע השיא. יצוין כי הפרסומת האמריקאית זכתה לציון הגבוה ביותר בדירוג הפרסומות האהובות.
הפרסומאי גדעון עמיחי אמר, כי " לאחר ההצלחה הפנומנלית שערכה דוריטוס העולמית בגמר הסופרבול האמריקאי, בחרנו בישראל את הרגע הכי זוהר, מרגש ונוגע ללב של קהל היעד. מדובר במסע פרסום שאינו בתחום הפרסום הקונבנציונלי וינוהל בתמהיל ושילוב ייחודי של טלויזיה ואינטרנט".