שתף קטע נבחר

חברת החשמל הכפילה את תקציב הפרסום

התקציב יעמוד מעתה על 35 מיליון שקלים בשנה. הסיבה: קמפיין הסברתי גדול לחיסכון באנרגיה שמתכננת החברה. המרוויחים: משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי והיועץ אייל ארד. בחברה אומרים: הציבור ירוויח מחיסכון בחשמל

חברת החשמל הכפילה את תקציב הפרסום שלה. עד כה הוציאה החברה על פרסום 17 מיליון שקלים בשנה, ואילו מעתה יגדל תקציב הפרסום השנתי לכ-35 מיליון שקלים.

 

הסיבה להגדלת התקציב היא קמפיין תקשורתי גדול שהחברה מתכננת ל"חינוך" הציבור לחיסכון באנרגיה. את הקמפיין גיבשו הפרסומאים הקבועים של חברת החשמל- ראובן אדלר, אייל חומסקי ושמואל ורשבסקי- בשיתוף פעולה עם יועץ התקשורת אייל ארד.

 

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי ממשיך לעבוד לפי תנאי המכרז. ההתקשרות עם אייל ארד אושרה על ידי ועדת המכרזים של החברה ועובדה לפי חוזה". גורמים בחברת החשמל אומרים כי הציבור רק ירוויח מהקמפיין, כיוון שהירידה בבזבוז חשמל תהיה גדולה בהרבה מעלות הקמפיין עצמו. עוד מדגישים בחברת החשמל כי קמפיין לחיסכון בחשמל ובאנרגיה הוא קמפיין "ירוק" שיאפשר לחברת החשמל לגרום לייצר פחות ולהקטין בכך את זיהום אוויר לטובת איכות הסביבה ויקטין את הסיכון להפסקות חשמל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים