שתף קטע נבחר

מיצובישי לנסר - המשך חשיפה

בתערוכת פרנקפורט הקרובה זה קורה - מיצובישי תחשוף את הלנסר החדשה. בינתיים קבלו עוד נתונים

מנועי 1.5 ליטר, 1.8 ו-2.0 ליטר בנזין, יחד עם יחידת 2.0 ליטר דיזל מבית פולקסווגן. אם הספקתם לשכוח, זה בדיוק מה שתציע מיצובישי לרוכשי הלנסר החדשה, שתיחשף לראשונה בתערוכת פרנקפורט הקרובה, עליה נדווח מה-11.9. ואל תקלו ראש במכונית הזו, המבטיחה לנסות ולהצליח בארץ כפי שעשתה לפני מספר דורות, רגע אחד לפני תחילת השקיעה. אז נכון שהבטחנו בעבר כי היא תעלה על הכביש בסביבות אוגוסט, אבל זה היה כאשר התכנון היה להציגה בתערוכת ז'נבה. זה לא קרה כמובן, ולכן תגיע המכונית אלינו לא לפני 2008. השנה, לא שנת המודל.


 

 

מיצובישי בוחרת בעיתוי הזה כדי לעורר שוב את העניין במכונית, שנחשפה זה מכבר בגרסה אמריקנית, ואינה כוללת שינויים מרחיקי לכת גם בגרסתה האירופית. בכל מקרה, מדובר כמובן ב"פרויקט גלובאלי", כפי שהיפנים אוהבים לציין פעם אחר פעם. כזה שיעניק את הפלטפורמה לדגמים נוספים כמו הדור החדש של האאוטלנדר, מיניוואנים ודגמי כביש-שטח רכים. ועוד עניין אחד קטן - מעכשיו יהפוך דגם האיבו הקיצוני לחבר של כבוד במשפחת הלאנסר, ולא דגם עצמאי ומבודד.

 

כמו כן מעניקים במיצובישי אישור רשמי לתיבות ההילוכים העתידיות. חמישה או שישה הילוכים ידניים לגרסאות "רגילות", רציפה או ארבעה הילוכים במקרה של אוטומט, ושישה סיקוונסיאליים עבור האיבו.

 

בשנה הקרובה, לאחר הצגת הלנסר במרכב סדאן והאיבו הסופר-ספורטיבית, תצטרף גם גרסת ספורט-בק עם צללית דמוית קופה (כך מיצובישי), כדי לענות על הדרישה האירופית למרכבי האצ'בק שימושיים. מי יודע, אולי תגיע גם אלינו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים