שתף קטע נבחר

רנו מציגה קליאו סטיישן

הצרפתים מציגים גרסה ארוכת מרכב ושימושית לסופר-מיני המצליחה יותר באירופה, פחות בישראל. הופעת בכורה ציבורית בתערוכת הרכב הדו-שנתית של פרנקפורט. אצלנו? בקרסו מבהירים שאין להם עדיין תכניות יבוא עבורה

רנו חשפה תמונות ראשונות של הקליאו אסטייט (Estate), גרסת סטיישן מוארכת לסופר-מיני המוכרת. מדובר בגרסה נוספת למשפחה, כזו שנועדה לאלה הזקוקים למכונית קטנה יחסית, אבל לא יכולים-רוצים-מוכנים להתפשר על נפח תא המטען. והיא אכן מציעה שם נפח רב - 439 ליטר (במקום 290) מאחורי המושבים האחוריים, נתון גדול ממשפחתיות קומפקטיות רבות וקרוב לחלק מגרסאות הסטיישן שלהן. יבואני רנו לישראל, חברת קרסו: "אין לנו עדיין כל תכניות יבוא עבוקר המכונית החדשה".


נא להכיר: רנו קליאו אסטייט

 

 

הקליאו אסטייט תוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה, שתיערך בקרוב (23-13 בספטמבר). מדובר בגרסת מרכב שלישית לקליאו הנוכחית - אחרי שלוש וחמש דלתות - מאז הוצגה ב-2005. העתיד צופן גרסה רביעית, במרכב סדאן (ארבע דלתות), לה מצפים כעת בקרסו בכיליון עיניים. לגרסת הסטיישן, לעומת זאת, מצפים פחות. אילן טל, סמנכ"ל יבואנית רנו לישראל, אמר ל-ynet כי נכון לעתה אין בידו די פרטים על המכונית, ולכן עדיין לא ידוע מתי, אם בכלל, היא תשווק אצלנו.

 

ברנו מספרים כי הקליאו אסטייט תהיה ארוכה משמעותית מגרסת ההאצ'בק. אורך מדויק לא פורסם (רק מספר כללי - 4.2 מטר), אך כבר מכך ניתן להבין שנוספו כ-20 ס"מ (אורך ההאצ'בק - 398.5 ס"מ). ממדי הרוחב והגובה צפויים להישאר ללא שינוי מהותי, והנעלם הגדול הוא בסיס הגלגלים. מהתמונות שפורסמו קשה להעריך האם חל בו שינוי, אך בהתחשב במודולריות של פלטפורמת הקליאו (אחת הגרסאות שלה - דצ'יה לוגאן MCV - מציעה 290 ס"מ בין הסרנים), הכל ייתכן.


 

הקליאו אסטייט צפויה להציע מנועים מוכרים מאחיותיה למשפחה, ובכלל זה גם גרסאות 1.6 ו-2.0 ליטר עם 112 או 139 כ"ס בהתאמה. גרסת RS עם מנוע 2.0 ליטר ו-197 כ"ס, לעומת זאת, ככל הנראה לא תגיע.

 

הקליאו אסטייט תתחרה בפיז'ו 207SW, המשווקת באירופה מיולי ולא מתוכננת להגיע לארץ הקודש. זוהי מחליפתה של ה-206SW, גרסת הסטיישן של ה-206, ששווקה בישראל למשך זמן קצר וללא הצלחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים