שתף קטע נבחר

פרטים מלאים: סקודה פאביה קומבי

גרסת הסטיישן לסופר-מיני החדשה נחשפה בתמונות ופרטים לקראת ההשקה בפרנקפורט, ושיווק בישראל מדצמבר הקרוב. להיט המוניות הבא?

חודש לאחר שראינו תמונה ראשונה לפתיחת התיאבון, משחררת סקודה פרטים נוספים ותמונות של הפאביה קומבי, גרסת הסטיישן לדור השני של הסופר-מיני שנחשף בז'נבה. את הופעת הבכורה תערוך גרסה זו בתערוכת פרנקפורט (23-15 בספטמבר), ולאור הצלחת קודמתה באירופה - ובשוק המוניות הישראלי - מדובר במכונית חשובה עבור הצ'כים.


נעים מאד: סקודה פאביה קומבי

 

כפי שניתן לראות בתמונות, הפאביה קומבי מתבססת על עיצוב גרסת ההאצ'בק, כשהשינוי המהותי מצוי בחלקה האחורי. תוספת של 25 ס"מ לאורך (כולם מאחור) ואיתם 180 ליטר של נפח הטענה, עושים את שלהם, והעיצוב בזנב המכונית נראה כעת קופסתי-שימושי יותר מבגרסת ההאצ'בק המסוגננת. הקומבי החדשה מציעה נפח הטענה גדול ב-54 ליטר מבדור הראשון, עם 480 ליטר לעומת 426 ליטר בעבר. עם מושבים מקופלים, עולה נפח ההטענה ל-1,460 ליטר - תוספת של 235 בהשוואה לדור הקודם, שייוצר עד סוף השנה. הפאביה קומבי החדשה צפויה בשווקים השונים בדצמבר-ינואר, אז גם תגיע אלינו.

 

עוד נמסר מסקודה כי גרסת הסטיישן תצויד בשני מנועי בנזין מוכרים ממשפחת הפאביה: 1.2 ליטר עם 70 כ"ס, 1.6 ליטר עם 105 כ"ס (והיחיד שיוצע עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית, ולכן חשוב במיוחד לישראל). לצידם, יוצעו גם שני מנועי טורבו-דיזל: 1.4 ליטר עם 80 כ"ס, ו-1.9 ליטר עם 105 כ"ס, שישווק בישראל לצד גרסת ה-1.6 בנזין. לכל המנועים תיבת חמישה הילוכים ידנית, למעט הבנזין הבכיר שמוצע כאמור גם עם תיבה אוטומטית.


480 ליטר מאחורי המושבים האחוריים

 

הפאביה קומבי הוצגה זמן קצר בלבד לאחר שנחשפו תמונות ופרטים ראשונים, הנוגעים לאחת ממתחרותיה העיקריות - רנו קליאו אסטייט. עוד קודם לכן, בחודש יולי האחרון, החל שיווקה של פיז'ו 207SW, מחליפתה של ה-206SW, שהייתה מהיחידות שהתחרו בדור הראשון של הפאביה קומבי, ואיפשרו לו לכן להפוך ללהיט מכירות, עם כ-630,000 יחידות. בישראל צפויה הפאביה לשמור ככל הנראה על בלעדיות, שכן ה-207SW אינה מתוכננת להגיע אלינו, ואילו בנוגע לקליאו אסטייט עדיין לא התקבלה החלטה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים