שתף קטע נבחר

מתיחת פנים לדייהטסו סיריון - אצלנו עוד השנה

יצרנית המכוניות הקטנות ניצלה את תערוכת פרנקפורט בכדי להציג מתיחת פנים ראשונה לסיריון, המכונית הנמכרת ביותר שלה בישראל. אצלנו תוך חודשיים-שלושה ללא תוספת מחיר

דייהטסו ביצעה מתיחת פנים ראשונה לסיריון, הקטנה שמככבת אצלנו בטבלאות המכירות (שנייה בקטגוריה ואחת הנמכרות ביותר בכלל). הסיריון מהווה גם בסיס למכוניות של יצרניות אחרות, סובארו ג'אסטי (עליה נדווח בקרוב) ופרודואה MYVI, ובעצמה מבוססת על מכלולי טויוטה יאריס. מחברת טלקאר, יבואנית דייהטסו, נמסר ל-ynet כי הסיריון המחודשת תשווק בישראל בתוך חודשיים-שלושה, במחירים זהים לדגם הנוכחי.


סיריון מתוחת פנים. פתח האיוורור המכוער נעלם (צילומים: רועי צוקרמן)

 

הסירו את הפלולה

למרות שמדובר במתיחת פנים קטנה יחסית, בישראל דווקא נחוש בשינוי אחד מהותי - בדגם המחודש לא יהיה יותר חור בפגוש, שנועד כדי להכניס אוויר למזגן המשודרג לארצות חמות. בעקבות שינוי העיצוב, שכולל סבכה קדמית גדולה יותר ושינוי לפגוש, לא תידרש הוספת הפתח דמוי הפלולה לחרטום, וטוב שכך. מלבד החלק הקדמי, אגב, קשה למצוא שינויים מהותיים במראה הסיריון, והיא נותרה מקורית וחמודה.

 

בתא הנוסעים, השינוי הבולט - מלבד החלפת גוונים לריפודים ולחלק מהפלסטיקה - הוא העדרותו המצערת של שעון הסל"ד הנפרד. במקום ההעיגול ששכן משמאל לפתחי האיוורור המרכזיים של הקונסולה, יהיה מעתה מד סל"ד בתוך לוח המחוונים שמאחורי ההגה. חבל.


מד הסל"ד הנפרד נעלם, ובמקומו יש לוח מחוונים אחד

 

מבחינה מכנית, הסיריון לא שונתה ותמשיך להגיע עם מנוע 1.3 ליטר, 87 כ"ס, ותיבת הילוכים אוטומטית. מעט לאחר הגעתה של מתיחת הפנים לישראל, צפויים בטלקאר להוסיף להיצע גם גרסת 1.5 ליטר מצוידת יותר, אם כי תאריך שיווקה הסופי עדיין לא ידוע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מלפנים יש פנים חדשות
צילום: רועי צוקרמן
מאחור אין שינוי
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים