שתף קטע נבחר

רנו מציגה קנגו נוסף, אבל מוקטן

רנו רומזת לגרסה מוקטנת לקנגו, ועושה זאת באופן שאינו מותיר הרבה מקום לניחושים - תורידו לו את האיפור, והקנגו-קומפקט הופך לכמעט-סדרתי


רנו קנגו קומפקט (צילומים: רועי צוקרמן)

 

מכונית תצוגה? לא ממש. רנו הציגה בפרנקפורט את הקנגו קומפקט (Kangoo Compact), גרסה מקוצרת לקנגו החדש עליו סיפרנו לכם בשבוע שעבר. וכפי שניתן לראות בתמונות, מדובר במכונית תצוגה אשר ללא האיפור - שני גוונים למרכב, גג נפתח מאחור וחישוקי ענק - קרובה למדי לסדרתית. אם אכן תיוצר, תוכל להתחרות לא רק במסחריות, אלא אפילו במכוניות-גימיק דוגמת פיז'ו 1007.

 

  • תערוכת פרנקפורט: הסיקור המלא

 

הקנגו-קומפקט קצר ב-31 ס"מ מהקנגו החדש, שהוצג לצדו בפרנקפורט. אורכו 390 ס"מ (421 במסחרית הרגילה), רוחבו 186 ס"מ והגובה עומד על 172 ס"מ. נתון בסיס הגלגלים לא פורסם. בדומה לקנגו הרגיל, גם לקומפקט יש מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר, המספק 105 כ"ס ו-24.5 קג"מ. הביצועים עומדים על 11.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ופליטת המזהמים - 139 גרם לק"מ. כל זאת בסיוע תיבת שישה הילוכים ידנית, ועם הנעה כפולה.


 

ברנו מסבירים שהקומפקט תוכנן כרכב פנאי לצעירים שרוצים משהו קצת שונה, וכי רכב התצוגה פותח בהשראת ענף ההחלקה על גלגיליות (רולר-בלייד). לכן הקומפקט מצויד לא רק במתקן לאחסנת גלגיליות, אלא גם בחלקי חילוף עבורן ובמקום לאבזרים נוספים. יש מקום לארבעה נוסעים, אם כי הרכב הסדרתי - שיגיע לכביש בשנה הבאה - יציע ללא ספק מקום לחמישה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאופר כתצוגה
צילום: רועי צוקרמן
מסחרית אופנתית?
צילום: רועי צוקרמן
חלר אחורי נפתח
צילום: רועי צוקרמן
ומקום לגלגיליות
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים