שתף קטע נבחר

הספר שילמד אותך איך לא להיראות זקנה

וגם: הסרט החדש והמוצלח של קירה נייטלי ומילת השנה לשנת 2007, שהיא גם האקו-טרנד הכי נכון כרגע. הבלוג מעדכן על מה שחם

ה-ספר: איך לא להיראות זקנה

שארלה קרופ קמה מוקדם בבוקר. זה לא בגלל שבגילה כבר קשה לישון עד 11:00, אלא בגלל שהיא הסנדרה רינגלר של תוכנית הבוקר ברשת השידור האמריקאית NBC. במקום לתת לצופיה טיפים מנחמים על איך להתבגר בכבוד,

 החליטה קרופ לאגד בספר אחד את כל השיטות, הטיפים והטריקים בעזרתם ניתן לבלבל את מחוגי השעון הביולוגי, לעשות לעור הפנים מעשה דני הוליווד ולהחזיר אותו לסיקסטיז, ולהוריד חמישה קילו בחמש דקות, עם שימוש בבגד הנכון. צבע השיער, הגבות, הליפסטיק, התכשיטים, העקבים והמחטבים – כולם נדחקו לתוך הספר החדש בעל השם הבומבסטי, "איך לא להיראות זקנה: דרכים קלות ומהירות להיראות 10 שנים צעירה יותר, 10 קילו רזה יותר ופי 10 יותר טוב". האם הטיפולים, הקרמים וצעיפי האנגורה השחורים שעליהם ממליצה קרופ יעלו הון תופעות? הספר גורס שבהחלט כן, אבל מציע מסלול מקוצר למעוטי יכולת: הזרקת בוטוקס אחת לשנה במקום כל שלושה חודשים ותפילה למען עור פנים חלק יותר בזכות הגנטיקה הטבעית שלך. אמן. 

 

ה-סרט: כפרה

מה שיפה בסרט "כפרה" זו קירה נייטלי. נייטלי, עוד לא בת 23 שיחקה בעשרות סרטים הוליוודיים שוברי קופות ועדיין מוצאת זמן לחזור למקורות בממלכה הבריטית ולבחור את התפקיד הנכון ביותר עבורה. ססיליה היא אישה צעירה ומתוחכמת, בת למשפחה אנגלית מבוססת, שחייה מתהפכים לחלוטין בעקבות שקר אחד של אחותה הקטנה.

 

מה שיפה בסרט "כפרה" זו המוזיקה. המלחין דריו מריאנלי הצליח להפוך את החלק הראשון של הסרט, שמתחיל כדרמה תקופתית בנאלית, לריקוד קצבי ומסעיר, בעיקר הודות לשילוב נקישותיה של מכונת הכתיבה בפס

הקול. התוצאה היא שסצנות פסטורליות באחו הבריטי מקבלות קצב של מרדף ג'יימס בונדי, מה שיכול להחזיק את בני הזוג שלכן ערים עד לחלק השני של הסרט.

 

מה שיפה בסרט "כפרה" זה שהוא הולך ומשתפר ככל שהוא מתקדם. בניגוד לסרטים מהז'אנר, בהם נפערת תהום עמוקה שבולעת לתוכה שעה של שעמום בין התעלומה שבפתיחת הסרט לקתרזיס שבסופו, ב"כפרה" הדמויות מתפתחות, פועלות ונשארות נאמנות לעצמן עד הפריים האחרון. בשורה התחתונה: הבנות יזילו דמעה, הבנים יזילו ריר, וכולם ירוצו בחזרה לאוטו קפואים אך מרוצים.

 

ה-טרנד הירוק: לוקלבורים

המילה "לוקאבור" (שילוב של המילים "לוקאלי" ו"קרניבור") היא מילה חדשה, רק בת 3 שנים. למה כדאי לכם להכיר אותה? כי היא מייצגת את אחד הטרנדים החמים בגבולות הקו הירוק (זה של המהפכה הירוקה, כמובן). חוץ מזה, היא זכתה בתואר היוקרתי "מילת השנה של מילון אוקספורד לשנת 2007". הזכייה גרמה גאווה רבה לכל הלוקאבורים, צרכנים מודעים סביבתית הניזונים אך ורק ממוצרים שגודלו ברדיוס של 100 מייל מביתם.

 

מה הרעיון? במסגרת שוק המזון הגלובלי עובר המזון תהליכים שונים של עיבוד, אריזה, אחסון ושינוע, עד שהוא מגיע אלינו לצלחת. לעתים, מזון שיוצר ממש ליד

 הבית שלנו "מטייל" בכל רחבי העולם עד שהוא חוזר לסופרמרקט שמעבר לכביש. כמובן שלכל התהליך הארוך הזה יש מחיר – כלכלי, סביבתי וחברתי – אותו אנחנו מרגישים בקופת המרכול, אבל גם בהתחממות כדור הארץ, בבזבוז של משאבי טבע יקרים ובעובדה שהילדים שלנו לא יודעים מה הקשר בין תרנגולת לבין שניצל בצורת דינוזאור. מטרת הלוקאבורים היא להפחית את המחיר הזה על ידי צריכה של מוצרים מקומיים. זה לא תמיד פשוט וקל, אבל אם בפעם הבאה שתבקרו בסופר תשאלו את עצמכם ואת התווית איפה יוצר המזון שאתם קונים, תוכלו לחזור הביתה עם השקית הרב-פעמית שלכם בתחושה שעשיתם משהו למען הכדור.

 

השבוע בעיתון "לאשה":

  • טעים, בריא ולא יקר: אוכל אורגני במטבח הביתי
  • טיפולי פוריות: כמה עולה לך כל ביוץ, ולמה ערכות הביוץ יקרות כל כך
  • חמש נקודות המפנה בתפיסת עולמו של המורה הרוחני דיפאק צ'ופרה

 

לכל הפוסטים בבלוג העדכונים

 


 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
להתבגר בכבוד? באמריקה לא שמעו על זה
צילום: index open
לאשה בפייסבוק
מומלצים