Facebook מעוניינת לפתוח שירות מוזיקה
בעקבות גישושים דומים של MySpace, גם Facebook מנהלת משא ומתן עם חברות המוזיקה המובילות במטרה להקים שירות מוזיקה
העיתון ציטט מקורות שאומרים כי השיחות ש-Facebook מקיימת הן בינתיים שיחות רקע מקדימות בלבד. מקור הבקיא בנושא אמר לרויטרס בשבוע שעבר כי הלייבלים מקיימים דיונים דומים עם המתחרה, MySpace, רשת חברתית ותיקה בבעלות News Corp של רופרט מרדוק.
השקת שירות הורדות של מוזיקה בתשלום, שיתחרה ב-iTunes של אפל, עשוייה לספק ל-Facebook מקור הכנסות נוסף על הפרסומות המשולבות באתר (שנחשבות למקור הכנסות פחות יציב). כמו כן, שירות הורדות מוזיקה עשוי לחזק את Facebook בתחרות עם MySpace.
כיום, MySpace נחשבת חזקה יותר בתחום המוזיקה, ולהקות רבות - עצמאיות וידועות שם כאחד - מנהלות באתר דף ובלוג בו הם מציעות שירים להאזנה ומעדכנות את המעריצים לגבי תאריכי הופעות.
גם עבור חברות המוזיקה זו עשוייה להיות עסקה משתלמת - מבחינתן, שיווק שירים לצעירים בני נוער ברשת החברתית, כקבצים דיגיטליים, יכול לכסות את ההפסדים ממכירות הדיסקים ההולכות והמידלדלות. מי שפסידו מהסדר כזה הן דווקא חברות שמציעות שירותי רדיו מקוון כאפליקציה ל-Facebook, כדוגמת Last.fm ו-iMeem.
Facebook וחברות המוזיקה הגדולות, יוניברסל, סוני BMG, וורנר ו-EMI לא הגיבו על הידיעה.