שתף קטע נבחר

הדור הבא של הסלבס: סWבריטיז

מי הם ה-סWבריטיז, איך תשדרגו פלאים את המקלדת שלכם ואיפה באינטרנט קונים מוצרים ידידותיים לסביבה? וגם - מה עושים ביל גייטס וג'רי סיינפלד ביחד ביו טיוב. הבלוג מעדכן

ה-תופעה: סWבריטיז

הם מפורסמים, זוהרים ומזהים אותם בכל מקום - אבל רק באינטרנט. המדיה החדשה מייצרת לנו כוכבים מסוג חדש -הסוובריטיז (Cewebrities). הם ידועים מאוד בקרב עכברי הרשת, הבלוגרים והמכורים לפורומים, אבל מצליחים להישאר אנונימיים בעולם האמיתי.

 

מעבר לים, כל מה שצריך לעשות כדי להפוך לסוובריטי הוא לפתוח בלוג מצולם או להעלות כמה סרטונים ליו טיוב. חלק גדול מדמויות המפתח של האינטרנט הן נשים צעירות חטובות שמגויסות על ידי חברות תוכנה ומשחקי מחשב, כדי למשוך את הגיקים להתעניין במוצרים שלהם.

 

מאט מק'נוטון, בלוגר קנדי, החליט לדרג את 10 הסוובריטיז האהובות עליו, שמנחות מבזקי טכנולוגיה באתרים המובילים. אנחנו ניסינו למנות את המקבילות באינטרנט הישראלי, והצלחנו לאתר את רוני עמר, כתבת הרכילות של MSN, קרן נתנזון, ממדור הרכילות של ynet, ואת שי-לי שינדלר, שמגישה את מבזקי "וואלה! סלבס". יש הנחת סWב?

 

ה-גאדג'ט: מקלדת כבקשתך

הביטו רגע למטה והציצו במקלדת שלכם. קצת משעממת, לא? מה דעתכם לשנות את תפקידו של כל מקש, וגם את הכיתוב עליו, בכל פעם שיתחשק לכם?

 

"מקלדת אופטימוס פריים" עשויה לשנות את פני ה-QWERTY לעד. כל אחד מהמקשים שלה מכיל מסך OLED קטנטן, עליו ניתן להציג כל טקסט או תמונה. כך תוכלו להגדיר מקש מיוחד לכל אחד מהאתרים או היישומים האהובים עליכם, להחליף את שפת המקשים ואת האותיות המצוינות עליהם, ואפילו להחליף את סדר האותיות ולשנות סדרי עולם.

 

ברגע שתלחצו מקש Shift או Caps Lock, כל הסימנים שעל המקשים יתאימו את עצמם מיד לבקשה. ניתן גם להתאים את המקלדת למשחקים כמו Half Life ולשימוש בתוכנות מקצועיות כגון פוטושופ. מאחר ומדובר במסכי LED קטנים, התמונות נראות בבירור גם בחדר מואר לחלוטין, וניתן אפילו להקרין סרטוני וידאו קצרים על המקשים.

כדי ליהנות מהתענוג של המקלדת המפוארת הזו ,תאלצו להיפרד מכ-1200 יורו (כ-6500 שקל).

 

ה-שופינג: אמזון גרין

הטרנד הירוק הופך אט אט לענק הירוק, ומשתלט על כל חלקה טובה. אחרי מפלגות ירוקות, חברות ירוקות, אוכל ירוק וילד ירוק, מגיע תורו של ענק הקניות באינטרנט, אמזון, להקים את "אמזון גרין" - ערוץ שמוכר מוצרים ידידותיים לסביבה.

 

בערוץ החדש מופיעים אך ורק מוצרים ידידותיים לסביבה, שדורגו כמוצלחים על ידי הקונים באתר. באמאזון ישמחו לתאר לכם כיצד הם חוסכים באנרגיה, אורזים את המוצרים אך ורק באריזות מתכלות ואפילו מעצבים את המחסנים ובנייני המשרדים שלהם באופן שמיטיב עם הסביבה.

 

סיור באתר יפתה אתכם לרכוש נורות חסכוניות, מכסחת דשא ללא מנוע, מוצרים מנייר ממוחזר ואפילו מסכי KCD שמתהדרים ב-Energy Star, שמעיד על כך שהם חוסכים באנרגיה ואינם פולטים גז חממה. אבל גולת הכותרת היא ללא ספק חיתול רב פעמי שמיוצר בסקוטלנד, ומכיל סיבי במבוק, שעל פי היצרן סופגים כ-60% יותר מחיתולי כותנה.

 

ובינתיים ביו טיוב: הפרסומת החדשה של מיקרוסופט

מה עושה חברת התוכנה הגדולה בעולם כשמערכת ההפעלה החדשה שהשיקה, "חלונות ויסטה", זוכה לביקורת בגלל תקלות וקריסות? איך היא מגיבה לכך שאפל, המתחרה, ממשיכה למכור מחשבים ולעקוץ אותה בפרסומות?

 

ובכן, כל שנותר לה לעשות הוא לפתוח פנקס ההמחאות ולהוציא 300 מיליון דולר על קמפיין תדמיתי חדש, שמטרתו להשיב למותג "חלונות" את השיקיות שלו, ולהזכיר לכולם שביל גייטס וחבריו עוד לא אמרו את המילה האחרונה.

 

למשימה גויסו שניים – מייסד מיקרוסופט ואחד האנשים העשירים בעולם, ביל גייטס, ואחד ג'רי סיינפלד, שעל פי הפרסומים קיבל 10 מיליון דולר על השתתפותו בקמפיין. הסרטון הראשון, שיצא בשבוע שעבר, מזכיר במעט את התוכנית המיתולוגית של סיינפלד - הוא מדבר על... כלום. אחרי דו שיח מוזר בין השניים בחנות נעליים קיקיונית ו-90 שניות של גיבובים, מבטיח הקריין שהעתיד נראה מצוין.

 

לכל הפוסטים של בלוג העדכונים

הקליקו כאן כדי לגלות מה מחכה לכם בגיליון השבוע

 


 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פתחו בלוג מצולם והיו גם אתם סווברטי
צילום: index open
תשכחו מהמקלדת המשעממת. אופטימוס פריים
לאשה בפייסבוק
מומלצים