שתף קטע נבחר

יורדים לשטח: פיז'ו רומזת על רכב פנאי חדש

תציג בתערוכת פריז הקרובה את הפרולוג, מכונית תצוגה שתהפוך במהרה לרכב פנאי סדרתי, אלטרנטיבה זולה ל-4007

פיז'ו מעניקה הצצה לרכב פנאי ראשון מפיתוח עצמי, שנתיים לאחר שהציגה את ה-4007, רכב פנאי גדול יותר שפותח ומיוצר עבורה על-ידי מיצובישי. הדגם החדש, שמכונה בינתיים פרולוג (Prologue, הקדמה), צפוי לזכות לשם 3008 ויתבסס על פלטפורמת ה-308.


פיז'ו פרולוג. בקרוב תיוצר כ-3008

 

עם ה-3008, מקווים הצרפתים להתחרות בעיקר בדגמי פנאי אופנתיים דוגמת ניסאן קאשקאי ופולקסווגן טיגואן. בינתיים אין נתוני מידות, אך ייתכן והדגם החדש יתבסס על בסיס הגלגלים הארוך במשפחת ה-308, זה של ה-SW (סטיישן). זו מציגה 271 ס"מ בין הסרנים, לעומת 261 בלבד להאצ'בק. עם זאת, בחירה בבסיס הגלגלים הארוך עשויה לבלבל את הלקוחות - זאת משום שה-4007, שממוצב מעל ה-3008, מציע בסיס גלגלים צנוע של 267 ס"מ.


 

בכל מקרה, בגרסת התצוגה בחרו בפיז'ו (שוב) בהנעת כלאיים, המשלבת מנוע בעירה פנימית (ככל הנראה דיזל) עם 200 כ"ס ובשידוך למנוע חשמלי. השילוב של השניים מאפשר תצרוכת דלק ממוצעת נמוכה, הבאה לידי ביטוי בפליטת מזהמים צנועה - רק 109 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ בממוצע. מערכת הכלאיים מאפשרת נסיעה איטית לטווח מוגבל ללא זיהום כלל, באמצעות מנוע החשמל. טווח הנסיעה של הפרולוג באמצעות מנוע זה לא פורסם.


 

פרטים נוספים על מכונית התצוגה, שאולי יספקו עוד כמה רמזים על ה-3008, צפויים עם פתיחת תערוכת פריז, שם תוצג. הפרולוג היא אחותה התאומה של ההיפנוז, מכונית התצוגה שתחשוף סיטרואן בפריז, ונראית בינתיים רחוקה יותר מייצור מגרסת פיז'ו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיז'ו 4007, המבוססת על מיצובישי אאוטלנדר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים