שתף קטע נבחר

על אופנה, מוזיקה ומה שביניהן

רפי ברבירו יצא לבדוק את החיבור בין תעשיית המוזיקה לאופנת הטי שרטס בהפקת אופנה מתנגנת במיוחד

כשמדברים על הדפסים על חולצות טי אי אפשר שלא להזכיר את התרומה הגדולה של המוזיקה לעיצובים ולטרנדים. חולצות רבות מתנאות בהדפס של להקה או אמן, ז'אנר, תקופה או טרנד מוזיקלי. לקראת הטי-מרקט, שיתרחש בתל אביב בסוף השבוע הקרוב (11-9 באפריל במועדון הברזילי, רחוב הרכב 13) ובערים נוספות ברחבי הארץ בשבועות הקרובים, קיבצנו כמה מעצבים צעירים שהשפעת המוזיקה ניכרת בחולצות שהם יוצרים ושאלנו אותם על הקשרים בין האמנויות.

 

 
"אצלי בלהקה יש משטר לפני שעולים להופעה", מספר אלון קימל, סולן להקת Got No Shame והבעלים של חנות האופנה Revolver . "כל אחד מראה מה הוא רוצה ללבוש, מסדרים צבעים בין כל אחד לאחד ושמים דגש על הלוק, זה חלק לא פחות חשוב בכל להקה".
 
המעצבות קרן דותן ומיכל שר, בעלות המותג Dirty P-nut, לוקחות משפטים מתוך שירים מפורסמים וכותבות אותן על חולצות וגופיות. העובדה שמיכל שר היא גם די.ג'יי עוזרת לה בעולם הדימויים כאשר היא מעצבת חולצה. אבל מה לגבי הקניין הרוחני של אמן על משפט או אימג' מעולם המוזיקה שמופיעים על חולצה? "אני לא חושב שלאף אמן יש בעלות על האימג' שלו והוא לא יכול למנוע ממעצבים להשתמש בדמות שלו", אומר ירון מנדלוביץ', מבעלי המותג Gelada.






צילומים: בן פלחוב


 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בן פלחוב
צילום: בן פלחוב
צילום: בן פלחוב
צילום: בן פלחוב
צילום: בן פלחוב
צילום: בן פלחוב
צילום: בן פלחוב
לאשה בפייסבוק
מומלצים