שתף קטע נבחר

וולוו C30 - מתיחת פנים ראשונה

שלוש שנים אחרי השקתה, עוברת הקומפקטית המסוגננת של וולוו מתיחת פנים ראשונה. החידושים: חרטום בולט, ויותר אפשרויות התאמה אישית

וולוו מרעננת את ה-C30, המכונית הנועזת ביותר של היצרנית בשנים האחרונות. הדגם הצעיר, למעשה גרסת האצ'בק עם שלוש דלתות ל-S40, חריגה בנוסף העיצוב של וולוו, עם חלק אחורי ייחודי שכולל דלת זכוכית גדולה השקועה מאחורי יחידות התאורה.

 

 

מתיחת הפנים לא משנה משמעותית את החלק האחורי הייחודי, ומתמקדת בחרטום, שם סבלה ה-C30 מדימיון רב מדי ל-S40 השגרתית. תוך ניסיון להפוך אותה למושכת יותר, החליטו השוודים ליצור בידול מסוים בין הדגמים, ולהעניק ל-C30 את חרטום המותג החדש. לטענתם, החרטום הזה יישאר בלעדי ל-C30, לפחות באופן חלקי.

 

בתא הנוסעים השינויים אינם דרמטיים, וכוללים בעיקר אפשרויות בחירה רבות יותר לגווני החלקים השונים. מעבר לכך העיצוב נותר זהה, וכולל את התא הנסתר מאחורי הקונסולה המרכזית הדקה, שמאפיינת את דגמי וולוו בשנים האחרונות.


 

ה-C30 המחודשת מציעה גם ערכת עיצוב חדשה, שוולוו מפרסמת רק את תמונותיה. ערכה זו כולל, בין היתר, מעין פסי קישוט כסופים (שנראים כמו מיגוני רכב שטח) וצמד פתחי מפלט במקום אחד מאחור. מי שירצה ערכת ביצועים יוכל להזמין כזו הכוללת מתלים מוקשחים והיגוי מהיר יותר.


 

היצע המנועים ותיבות ההילוכים של ה-C30 לא השתנה. בפסגת ההיצע ימשיך להיות מנוע הטורבו חמישה צילינדרים, בנפח 2.5 ליטר ועם הספק מרבי של 230 כ"ס. מתחתיו יוצעו מנועי 1.6 ליטר (100 כ"ס), 2.0 ליטר (145 כ"ס) ו-2.4 ליטר עם 170 כ"ס. גרסאות טורבו-דיזל יכללו מנועי 1.6, 2.0 ו-2.4 ליטר עם 109, 136 או 180 כ"ס בהתאמה.


 

ה-C30 המחודשת, שלא הצליחה לסחוף את הקהל הישראלי עד עתה, צפויה להגיע אלינו לקראת סוף השנה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וולוו C30. נשארה ייחודית מאחור
קיבלה חרטום חדש מלפנים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים