שתף קטע נבחר

שנה הבאה בישראל: סיאט איביזה בגרסת סטיישן

גרסת הסטיישן של האיביזה, שבעבר כונתה קורדובה סטיישן, נחשפה בפרנקפורט במדי תצוגה. הדגם הסדרתי יגיע לאולמות התצוגה עם מעט שינויים - ואלינו ברבעון הרביעי של 2010

תורידו לה את חישוקי ה-"19 המוגזמים ותחליפו את תא הנוסעים הנוצץ בזה של האיביזה הרגילה - וה-IBZ הופכת לדגם סדרתי. סיאט חשפה בפרנקפורט את גרסת הסטיישן של האיביזה, אלא שבמקום להציג את הדגם הסדרתי, בחרה במכונית תצוגה שיותר מרומזת עליו.


סיאט IBZ (צילומים: רועי צוקרמן)

 

 

ה-IBZ היא איביזה סטיישן בהסוואה קלה, שנועדה לעורר עניין לקראת השקת הדגם החשוב באמצע שנה הבאה. את הגרסה הסדרתית אנו צפויים לפגוש בתערוכת ז'נבה הבאה במרץ 2010. היא תציע את אותם מנועים של האיביזה הרגילה, בהם גם גרסאות DSG (תיבה רובוטית כפולת-מצמד) שיאפשרו את שיווקה בישראל. מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, נמסר כי האיביזה סטיישן תשווק אצלנו החל ברבעון הרביעי של 2010.

 

ה-IBZ דומה בעיצובה ובמידותיה לאיביזה האצ'בק המשווקת בישראל מזה מספר חודשים. אורכה עומד על 422 ס"מ, לעומת 405 ס"מ בהאצ'בק - תוספת של 17 ס"מ שכולה מאחורי הסרן האחורי. תודות לכך נפח ההטענה בתא המטען גדל ל-410 ליטר. נתוני הרוחב והגובה לא השתנו, ועומדים על 169 ס"מ ו-144.5 ס"מ בהתאמה. גם בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי - 247 ס"מ.


 

פרטים נוספים על הדגם הסדרתי צפויים להיחשף בשנה הבאה. לא ברור אם הוא יעשה שימוש בידיות פתיחת הדלתות החבויות מאחור, שהוסיפו לעיצוב הנאה של מכונית התצוגה. גרסת הסטיישן תהיה הדגם השלישי במשפחת האיביזה החדשה, לאחר גרסאות ההאצ'בק - חמש ושלוש דלתות ("SC").

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סיאט איביזה סטיישן
צילום: רועי צוקרמן
מוסוות כ-"IBZ"
צילום: רועי צוקרמן
אבל קרובה מאוד לייצור
צילום: רועי צוקרמן
תא הנוסעים יהיה בשחור
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים