שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    המילה של 2009: טוויטר
    מילים נוספות ששלטו בעולם ב-2009: אובמה, N1H1 וערפד. המושג הנפוץ ביותר: "מלך הפופ"

    אתר GLM) Global Language Monitor) החוקר את השימוש בשפה האנגלית פרסם השבוע דו"ח המפרט את המילים הפופלריות בעולם לשנת 2009 עד כה. המחקר התבצע באמצעות אלגוריתם מיוחד של GLM הסורק את אמצעי התקשורת והאינטרנט ומנתח את המילים הנפוצות ביותר.

     

    "בשנה שנשלטה על ידי אירועים פוליטיים משמעותיים, מגיפה, תוצאות משבר כלכלי וכן מותו של אליל פופ, המילה טוויטר בולטת מעל כל השאר," אמר פול ג'יי ג'יי פייאק, נשיא ה-GLM. "טוויטר מציגה צורה חדשה של תקשורת חברתית, כשכל מסר מצומצם ל-140 תוים. יש לתהות לאן תוביל הגבלה בעייתית זו בעתיד."

     

    המושג הנפוץ ביותר הוא "מלך הפופ", כשבמקומות השני והשלישי "אובמה-מניה" ושינוי אקלים, בהתאמה. השמות הנפוצים הם, כצפוי, ברק אובמה (במקום הראשון, בו כיכב גם בשנה שעברה) ומייקל ג'קסון (במקום השני). אחמדיניג'אד, נשיא אירן, זכה אך ורק למקום השביעי.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "המילה של 2009: טוויטר"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים