שתף קטע נבחר

רשת הריבוע הכחול תמכור סימילק ב-14 שקלים

מזון לתינוקות וחיתולים חד פעמיים מהווים בכל הרשתות "מוצר" פיתוי לזוגות צעירים. ברשת ריבוע הכחול החליטו להסתער על קהל היעד הזה ויימכרו סימילק טופ 1 במחיר חסר תקדים תמורת רכישה ב-50 שקלים לפחות

רשת הריבוע הכחול מסתערת על קהל המשפחות הצעירות ושוברת מחירים: הרשת תמכור מזון לתינוקות סימילק טופ 1 המיועד לתינוקות מגיל 0 עד גיל 6 חודשים במחיר חסר תקדים של 14 שקלים בלבד לאריזה לחברי מועדון ו-19 שקלים ללקוחות שאינם חברי מועדון. זאת, במקום 27 עד 32 שקלים שתמורתם נמכר המוצר ברשתות השונות.

 

הרכישה מותנת בקנייה של 50 שקל לפחות, ותמורתה תוכל האם לרכוש 3 אריזות, כלומר לחסוך כ-40 שקלים. יש לציין כי האריזות שימכרו במבצע הן לשימוש עד חודש אפריל וימכרו בכל תתי הרשתות של מגה.

 

מזון לתינוקות וחיתולים חד פעמיים מהווים בכל הרשתות "מוצר" פיתוי לזוגות צעירים. דרך מבצע הסימילק המוזל מתכוונת הריבוע הכחול להתחרות לא רק מול רשתות המזון אלא בעיקר מול סופרפארם וניו-פארם. גרשון ויסמן, סמנכ"ל השיווק של הריבוע הכחול, אמר כי מדובר במחיר הנמוך ביותר בו נמכרה אריזת סימילק בישראל. 

 

יבואן סימילק לישראל היא חברת נאופארם שבבעלות דוד פורר. "הנדיבות" של הריבוע הכחול נועדה למשוך קהל צעיר לרשת ומתבצעת במסגרת המדיניות של ההנהלה החדשה לשקם את תדמית מגה כרשת מובילה, ובעיקר כרשת מוזלת המציע מחירים אטרקטיבים ללקוחותיה. כחלק מהאסטרטגיה זאת הושקה לאחרונה רשת מגה בול, הרשת המוזלת של מגה.


פורסם לראשונה 10/12/2009 20:07

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
סימילק ב-14 שקלים
צילום: Jupiter
מומלצים