שתף קטע נבחר

איש השיווק של 2009: סמנכ"ל השיווק של בזק

איגוד השיווק הישראלי בחר ברן גוראון כאיש השיווק של השנה בעקבות ניהול המיתוג מחדש של החברה. בזק גברה בכך על חדשות ערוץ 2, אל על, מנהל רשות המים ומעבדות מטרנה

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, נבחר לאיש השיווק של 2009. איגוד השיווק הישראלי העניק לו את התואר בכנס השיווק 2010 שנערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

 

גוראון ניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק, במסגרתו התמקדה בזק בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמא "בזק - הכי טוב בבית".

 

 

 

היום, לאחר כשנה לאחר המהלך, בזק יכולה לומר שיש לה אחיזה איתנה בעולם הרשתות האלחוטיות (90% בציבור משייכים רשתות לבזק), ומנתוניה עולה כי כבר מעל חצי מיליון מלקוחות החברה הצטרפו לרשת הביתית.

 

הודות למהלך זה ומהלכים נוספים כמו השקת רשת ה-NGN ואחרים, בזק הגיעה השנה לשיאים הן ברווחיות - מעל 50% מכלל ההכנסות - והן בתדמית ובנאמנות לקוחות, תחומי הטלפוניה והאינטרנט.

 

רן גוראון משמש כבר ארבע שנים כסמנכ"ל השיווק של בזק. לפני כן היה סמנכ"ל שיווק בחברת ברק 013, ולפני כן מנהל שיווק עסקי בחברת סלקום. גוראון, 41, נשוי + 2 בנות, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, ו-MBA במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

 

המועמדים האחרים לתואר איש השיווק של השנה היו נבחרי "איש השיווק של החודש" ב-2009: לירן דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחדשות ערוץ 2; פרופ' אורי שני, מנהל רשות המים; עמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על וגלי ניר, סמנכ"ל השיווק של מעבדות מטרנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
שיא בתדמית ונאמנות לקוחות. רן גוראון
צילום: אריאל בשור
מומלצים