שתף קטע נבחר

הכי נמכרים בסופר-פארם: סימילאק ופוסטינור

המוצר הפופולרי ביותר ברשת ב-2009 הוא אריזת חיסכון 900 גרם של סימילאק טופ. בין עשרת המוצרים הנמכרים ביותר ביחידות: חיתולים, תחבושות היגייניות וקרם מחמצן. בין עשרת המוצרים הכי נמכרים בכסף: "הגלולה שאחרי" פוסטינור. מכירות הרשת בשנה החולפת עמדו על 3.2 מיליארד שקל

הריונות ומניעתם, תינוקות והאכלתם הם בין המניעים העיקריים של צרכנים להיכנס לסניפי הסופר-פארם, כך מסתבר. המוצרים הכי נמכרים בסופר-פארם ב-2009 היו תחליפי חלב לתינוקות, תחבושות היגייניות, חתולים ומגבונים לחים, לפי נתוני סיכום השנה של רשת הפארם.

 

מסתבר שלא בשמים או מוצרי איפור אלא דווקא אריזת החיסכון בת 900 הגרם של סימילאק טופ היא המוצר הפופולרי והנמכר ביותר בסופר-פארם, לפי דיווחה. כלומר, סימילאק טופ היה המוצר הנמכר ביותר ב-2009 ביחידות ובכסף.

 

בין יתר עשרת המוצרים הנמכרים ביותר אפשר למצוא גם לא מעט מוצרי ספיגה למיניהם, ולצידם את וולקסון קרם חמצן 6%. האחרון ברשימת עשרת המוצרים הנמכרים ביותר בכסף הוא פוסטינור - "הגלולה שאחרי", המיועדת לנטילה אחרי קיום יחסי מין - למניעת הריון.

 


עשרת המוצרים הנמכרים ברשת סופר פארם ב-2009

עשרת המוצרים הנמכרים ברשת סופר פארם ב-2009
עשרת המוצרים הנמכרים ביותר - ביחידות עשרת המוצרים הנמכרים ביותר - בכסף
סימילאק טופ 3 חיסכון - 900 גרם סימילאק טופ 3 חיסכון - 900 גרם
אולווייז אולטרה דואו סופר פלוס - 24 יחידות האגיס פרידום ג'וניור - 40 יחידות
לייף מגבונים לחים - חמישייה תיבת נוח מטרנה פרימיום שלב 3 חיסכון
אולווייז אולטרה דואו נורמל פלוס - 28 יחידות סימילאק טופ 2 אריזת חיסכון - 900 גרם
האגיס פרידום ג'וניור - 48 יחידות האגיס פרידום מקסי - פלוס 50 יחידות
מטרנה פרימיום שלב 3 - חיסכון 700 גרם וואן מיליון אדט 100 מ"ל
אולדייז דואו נורמל - 60 יחידות מטרנה פרימיום שלב 2 - חיסכון 700 גרם
וולקסון קרם חמצן 6% סימילאק טופ 1 אריזת חיסכון - 900 גרם
לייף מגבונים להסרת איפור האגיס פדירום מקסי - 54 יחידות
האגיס מגבונים רביעיה פוסטינור ניו טאב 1.5 מ"ג

 

לפי סיכום השנה של סופר-פארם, הרשת סיימה את 2009 עם 11 חנויות חדשות ועם מכירות של 1.03 מיליארד דולר, ולפי דיווחיה, מכירותיה צמחו בשנה שחלפה ב-7.4% ועמדו על 3.2 מיליארד שקל (לא כולל סלולר).

 

פעילות בינלאומית

נתח הפעילות הבינלאומית מכלל מכירות סופר-פארם עמד ב-2009 על כ-17%. סופר-פארם פועלת בפולין משנת 2004 ומפעילה בה כיום 24 סניפים, ופועלת בסין משנת 2005 ומפעילה בה 85 סניפים.

 

הרשת מדווחת כי מכירות חנויות סופר-פארם בפולין צמחו ב-2009 ב-40% ועמדו על כ-120 מיליון דולר ובשנתיים הקרובות צפויות להיפתח כעשר חנויות נוספות בפולין.

 

סופר-פארם מפעילה כ-10 סניפים בסין, עם שותפים מקומיים, והיתר פועלים כבתי מרקחת תחת השם "אנשור" בפורמט של בית מרקחת.

 

הרשת מוסרת כי מחזור המכירות של סופר-פארם בסין גדל ב-2009 בכ25% והסתכם בכ-45 מיליון דולר. סופר-פארם אף הצהירה כי בכוונתה להרחיב בעתיד את קונספט חנויות הדראגסטור ולפתוח סניפים נוספים בשנחאי ובבייג'ין.

  

סופר-פארם ב-2010 – ממשיכים להתרחב

עוד מדווחת הרשת כי מכירות המותג הפרטי, לייף (Life), שכולל כ-500 מוצרים, הסתכמו ב-259 מיליון שקל ב-2009, צמיחה של 10%.  

 

סופר-פארם תקים 13 סניפים חדשים ב-2010, ועד שנת 2013 הרשת מתכננת לפתוח 200 סניפים. סופר-פארם מוסרת כי תכנס לראשונה לישובים חדשים ובהם: בית-שאן, נשר, באר יעקב, טירת הכרמל, מעלות, מזכרת בתיה, גן יבנה, רמת ישי וטבעון.

 

כל הסניפים ייפתחו בהתאם לקונספט קמעונאי חדש, שיושק בקרוב, וכל סניפי הרשת יעברו לקונספט החדש תוך חמש שנים. ברשת אף מבטיחים להתקין מערכת אל-תור בבתי מרקחת של הרשת בכ-50 סניפי הרשת.


פורסם לראשונה 28/02/2010 20:45

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
בטופ. סימילאק טופ
הגלולה הרווחית. פוסטינור
מומלצים