שתף קטע נבחר

טכנאי HOT הקדים ומאז הצרכנית מטורטרת

הילה רצתה להשיב ל-HOT ממירים ושלטים אחרי שהתנתקה משירותי הטלוויזיה שלה, אבל הטכנאי הקדים בחצי שעה מהמועד שנקבע, וסירב לחכות לה. טכנאי נוסף שתואם לה לא הגיע בכלל, ואז היא קיבלה מכתב מעו"ד בו היא מתבקשת למסור את הציוד בעצמה או לשלם על טכנאי. HOT: "מתנצלים"

חוק הטכנאים מדבר על איחורים, אבל מה עושים כשהטכנאי מקדים? כל מה שרצתה הילה, לקוחה של HOT, היה להתנתק משירותי הטלוויזיה בכבלים, עקב מעבר דירה מת"א לרחובות, ולהישאר מנויה לשירותי אינטרנט וטלפון של החברה. אבל מועדי הגעת טכנאים חמקמקים שיבשו את תוכניתה, עד כדי קבלת מכתב איום מעורך דין.

 

עוד סיפורי טכנאים:

 

"כבר חודש שלא אוספים ממני את הממירים והשלטים", היא מספרת. "תיאמו לי טכנאי לאסוף את ציוד הקצה של החברה ב-9 באוגוסט בין השעות 16:00 ל-19:00, ב-18:40 התקשרו אלי ממוקד השירות ואמרו שעקב בעיה, הטכנאי יאחר. ביקשתי שיגיע בין 20:00 ל-22:00 כיוון שהייתי חייבת לצאת מהבית, והנציגה אישרה זאת.

 

"בשעה 19:30 הטכנאי התקשר לנייד שלי וואמר שהוא מתחת לבית, כלומר - הוא הקדים בחצי שעה. הסברתי לו שאמרו שיגיע בין 20:00 ל-22:00, ואני לא בבית כרגע, אולם הטכנאי סירב להמתין וגם לא חזר. למחרת, כבר היינו צריכים לעזוב את הדירה בת"א ולעבור לדירה החדשה ברחובות. הודענו זאת לשירות הלקוחות, ושם הציעו לנו לגשת ולהחזיר את הציוד בתחנה שלהם. לדעתי זו חוצפה, כי הטכנאי לא הגיע באשמתם. בסופם של דין ודברים, קבענו איסוף ל-15 באוגוסט, בין 11:00 ל-13:00".

 

הטכנאי לא הגיע, תבואי בעצמך

באותו יום אף טכנאי לא הופיע במפתן דירתה של הילה ברחובות. "וזה אחרי שהתקשרתי ל-HOT, ווידאתי שטכנאי ידיע אלי בין 11:00 ל-13:00 ונעניתי בחיוב", היא מספרת. "אחרי שטורטרתי בין שלושה מוקדים שונים, אמרו לי פתאום שהתיאום לא מופיע במחשב. הבטיחו שמנהל יחזור אלי למחרת בבוקר, עד 11:00. גם זה לא קרה.

 

"לעומת זאת, נציג חזר אלי ואמר שהם בכלל לא מחוייבים לאסוף ממני את הציוד שלהם ושזו אחריות שלי. שוב המומה ציינתי בפניו שתואם איתי איסוף ושעל פי חוק על החברה לפצות אותי, והנציג גיחך ואמר שהם לא חייבים לי כלום. השיחה הסתיימה בזה שאני סירבתי להחזיר את הציוד על-ידי נשיאתו לתחנת שירות שלהם, והוא סירב לדאוג לאיסוף שלו בטענה שזה דרך מוקד אחר. שבעתי מטרטורים ופשוט ניתקתי עימם את השיחה".

 

או אז קיבלה הילה מכתב הדורש ממנה להשיב את ציוד, לפני שינקטו נגדה הליכים משפטיים. היא ובן זוגה מתבקשים לסור ולהחזיר בעצמם את הממירים לאחת מתחנת השירות, או, למרבה האבסורד, לתאם מול שירות הלקוחות של HOT מועד הגעת טכנאי, שהחברה רשאית לגבות כסף על שירותיו.

 

אחרי פניית ynet, קבעו עם הילה מועד להשבת הציוד, 5 באוקטובר. על פיצוי, לא דיברו איתה, למרות שלפי התיקון לחוק הגנת הצרכן המכונה "חוק הטכנאים", אי ההגעה של הטכנאי ב-15 באוגוסט עשויה לכאורה לזכותה ללא הוכחת נזק ב-600 שקל על איחור של למעלה משלוש שעות אחרי הטווח שנקבע.

 

מ-HOT מסרו בתגובה: "אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה. עם קבלת פנייתכם שוחחנו עם הלקוחה ותואם מועד מיידי לאיסוף הציוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים