שתף קטע נבחר

אחרי 60 שנה: הסוף לבדיחות ב"בזוקה"

צבעי הכחול, לבן ואדום המייצגים את הדגל האמריקאי יוחלפו ב"גוונים עשירים כמו פוקסיה וצהוב". סקר בארה"ב: רק 7% מילדים בגילאי 12-6 הכירו את הדמות של בזוקה ג'ו

מסטיק בזוקה נמכר כבר קרוב ל-60 שנה בליווי רצועת קומיקס. אולם כעת, לראשונה מאז יצא המוצר לשוק ב-1953, בבזוקה מתכוונים לערוך שינוי מקיף בעיצוב האריזה.

 

 

מלבד החלפת צבעי האדום, לבן וכחול המזוהים עם המסטיק, מתכוונים בחברה גם לשנות את הבדיחה בכיכובו של בזוקה ג'ו.

 

הקומיקס שעוטף את המסטיק נחשב לאחד הדברים המזוהים ביותר עם מסטיק בזוקה, ישנם כיום 50 בדיחות שונות שניתן לאסוף. אולם כעת מתכוונים בחברה להחליף את הבדיחה בחידות ובפאזלים, שיכללו אף קודים דיגיטליים שבעזרתם ניתן יהיה להשיג גישה למשחקים מקוונים.

 

באתר Gawker מדווחים את צבעי הכחול, לבן ואדום המייצגים את הדגל האמריקאי יוחלפו ב"גוונים עשירים כמו פוקסיה וצהוב". לדברי קו קרבונה מסוכנות קרבונה סמולאן, העיצוב החדש קיבל השראה "מספרי קומיקס ותרבות הסקייטבורד והגרפיטי".

 

השינוי נערך בעקבות סקר שבוצע לאחרונה וחשף כי 7% בלבד מהילדים בגילאי 12-6 הכירו את הדמות של בזוקה ג'ו. כתוצאה מכך, התפקיד שלו יצטמצם והוא יופיע באיורים רק לעיתים רחוקות.

 

מסטיק בזוקה החל להימכר באמריקה לאחר מלחמת העולה השנייה. כיום המסטיק כבר נמכר במספר מדינות, כאשר הקומיקס מתורגם לשפה המקומית. ב-2009 פורסם כי הקומיקס של בזוקה ג'ו יהפוך לסרט הוליוודי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים