שתף קטע נבחר

המנוי אינו זמין

תקלה תקשורתית ב"רוג'רס", חברת הסלולאר הגדולה בקנדה, עוררה את זעמם של מיליוני לקוחות

המכשיר הסלולארי של כל אחד מאיתנו הפך בשנים האחרונות להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, ורבים החליטו בשנים האחרונות אף לוותר על הקו הביתי שלהם כחלק מההשתלטות הסלולארית על חיינו.

 

בשבוע שעבר מיליוני קנדים מצאו עצמם חסרי אונים בשל תקלה טכנית חמורה אשר שיבשה את התפקוד של המכשירים הסלולארים של חברת "רוג'רס" בכל רחבי קנדה. בעלי המכשירים לא יכלו להוציא שיחות ולשלוח הודעות טקסט.

 

לא רק לקוחות ישירים של רוג'רס סבלו מהעניין אלא גם לקוחות של החברות "פיידו" ו"צ'אטר", אשר משתמשות ברשת הסלולארית של רוג'רס. תאגיד רוג'רס הוא אחד משני תאגידי התקשורת הגדולים בקנדה, כשבבעלותם ערוצי טלוויזיה, תחנות רדיו והוא מעניק גם שירותי אינטרנט, כבלים, טלפון קווי וסלולאר. חברת הסלולאר של רוג'רס היא הגדולה בקנדה ויש לה 6.8 מיליון מנויים.

 

 

כשהגיעו דיווחים ראשונים על התקלה, ציינו ברוג'רס כי מספר לקוחות מפרובינציות אונטריו וקוויבק סובלים מהבעיה. לאחר מכן הודו בחברה כי מדובר בבעיה כלל ארצית, אך סרבו לנקוב במספר המשתמשים בפועל אשר סובלים מהתקלה. רק לאחר שעות רבות הצליחו ברוג'רס להתגבר על התקלה. בהודעה שפרסמה החברה לאחר שהשירות חזר לתפקד נכתב: "התקלה במסגרתה לא ניתן היה לבצע שיחות ולהתכתב בהודעות טקסט תוקנה במלואה. אנחנו ממשיכים לחקור את מקור התקלה. אנו מתנצלים בפני הלקוחות שלנו על חוסר הנוחות שנגרמה להם ומודים להם על הסבלנות".

 

ניצלו מבחינה תדמיתית את התקלה של "רוג'רס". "בל" ()
ניצלו מבחינה תדמיתית את התקלה של "רוג'רס". "בל"

 

בעקבות התקלה ציינו בזעם רב לקוחות רבים באמצעות רשת הפייסבוק כי הם מתכוונים להתנתק מהחברה ולעבור לאחת החברות המתחרות. מי שניצלה מבחינה תדמיתית את התקלה היא חברת "בל", תאגיד תקשורת מתחרה אשר מציע את אותם השירותים. בכל ערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו השייכים לבל פתחו את מהדורות החדשות עם הידיעה על התקלה של רוג'רס ונתנו ללקוחות זועמים להביע את דעתם על התקלה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מיליוני לקוחות של רוג'רס סבלו מתקלה ממושכת
מומלצים