שתף קטע נבחר

בוגבו משיקה עגלת תינוק חדשה: באפלו

בשנים האחרונות זה הפך לטרנד בשוק הרכב. גברים ונשים זנחו את הרכבים המשפחתיים לטובת ג'יפונים, שנותנים תחושה של רכב שטח 4X4 למרות שתכליתם העיקרית היא נסיעה בעיר. הבאפלו עובדת על אותו הרעיון. מהנדסי בוגבו הבינו לאן נושבת הרוח, הניחו שאפשר לעשות את ההתאמה גם לעגלות הילדים ועיצבו עגלה ברוח התקופה שכל כולה קונספט של ג'יפ. הבאפלו היא לצורך העניין ההאמר של הבוגבוז. גבוהה, רחבה, גדולה משמעותית ממקבילותיה בז'אנר. בולעת בקלות כל משטח - כביש, דרך כורכר, חול או דשא. היא אפילו מוגדרת בכרטיס הביקור שלה כעגלת עיר ועגלת שטח (שמעתם נכון, עגלת שטח!).

  

אדרבא, סוכני המכירות מבקשים ממך לאתגר את העגלה ולבדוק אותה בשטח, לטפס איתה הרים (לא כמטאפורה, באמת לטפס) או לרדת איתה לחוף הים. הבאפלו היא כאמור ג'יפ שמסוגל להתגלגל בכל שטח, קשה להאמין אבל אפילו בחוף הים היא מרגישה בנוח לזוז בקלות מרגיזה כמעט ובנסיעה חלקה בגלל גלגליה הגדולים והרחבים. המכניקה מפתיעה, העגלה מסוגלת להסתובב במקום בלי מאמץ ואפשר לאחוז בה ביד אחת. היא יציבה, אפשר להלביש עליה בלי בעיה תיק כבד (של הורים ששכחו כבר מה זה לגדל תינוק ומעמיסים בתיק - כמו אז גם הפעם - חצי בית) מבלי לחשוש שהיא תתהפך מעומס משקל (עד 6 ק"ג).

 



  

מהנדסי בוגבו לא חסכו בפטנטים כדי להפוך את העיסוק בעגלה לקל ולמרות שהיא גדולה ומאסיבית, לא צריך להיות מדען טילים כדי לקפל אותה. פירוק והרכבה של העריסה, נעילת גלגלים, ידית נשיאה מתכווננת, כיסוי שמש גדול ואפקטיבי יותר מהפרגולה בחצר, אפשרויות אחסון בעלות נפח עצום (16 ק"ג) לעגלת תינוק, בדים נשלפים ומתכבסים בקלות. אבל גולת הכותרת של הבאפלו, היא היכולת לקפל אותה כמקשה אחת - השלד והעריסה, בניגוד למרבית העגלות שמאלצות אותך לפרק אותם לשני חלקים כדי לקפלן.

 

אבל, וצריך לקחת את זה בחשבון, המהנדסים ההולנדים שתכננו את הבאפלו ברוח טרנד הג'יפונים, גם הניחו שמי שירכוש את הבאפלו, ינהג במכונית שמתאימה לגודל, רוצה לומר - בג'יפון. הבאפלו אולי מתקפלת כמקשה אחת, אבל לתא מטען של מכונית משפחתית קלאסית (מאזדה 3 למשל) היא תיכנס רק לאחר שפירקתם אותה לשני חלקים ופיניתם את תא המטען מהשטויות שבדרך כלל זרוקות בתוכו ביומיום. במכונית עם תא מטען קטן יותר, תיאלצו לפרק את העגלה ולדחוף את השלד לתא המטען והעריסה למושב האחורי (בשלב האמבטיה).

 

בנוסף, לא תמיד זה קל להשתחל עם העגלה בשבילים צרים (לצאת מחנייה בחניון, למשל, זה לא תמיד פשוט) בגלל רוחבה. באשר לאורך וגם זה ראוי להתייחסות - הבאפלו בוגבו מתהדרת במזרון איכותי מאוורר, אך גדול בהרבה מהסטנדרט. המשמעות היא שלא תמצאו בכל חנות סדין מתאים לעגלה, אלא רק סדינים מותאמים לעגלה הזו. אבל החיפוש אחר סדין מתאים לחלוטין שווה את המאמץ - משטח הפנים המרווח והמזרון הארוך והנוח מהווים למעשה תחליף נהדר לעריסה בבית. התינוק ישן טוב בעגלה ובמידה ונרדם בעגלה במהלך הטיול, אין שום צורך להעבירו למיטה והוא יכול להמשיך ולישון בלי בעיה בבאפלו.

 

 

הבאפלו בוגבו היא כלי רכב מרשים מאד, שלא מתאים לכל אחד. המחיר: 5,900 שקלים, נחשב ליקר ביחס לעגלות ילדים ממוצעות. אבל אף פעם לא אמרנו שהבאפלו היא עגלה ממוצעת. היא עגלת פרימיום משובחת למי שיודע בדיוק מה יש לו ביד ומתעקש לקנות בוגבו בגלל האיכות , למרות האלטרנטיבות הזולות יותר.

 

להשיג בחנות הדגל הנביאים 55 רמה"ש טלפון 03-5407999 ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

רועי מנדל: הנסיין שנתן את רשמיו  והערותיו בכתבה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים