שיווק לנוער: "קשה לרגש את דור מסכי המגע"
מחקרים מהשנים האחרונות מגלים ירידה באינטליגנציה הרגשית של בני הנוער, הצמודים שעות לסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ועלייה בתחושות הבדידות וחוסר השייכות. לקראת הכנס השנתי לשיווק לבני נוער וצעירים, שוחחנו עם תמיר לאון, אנתרופולוג יישומי המומחה לתרבות הנוער. צפו בראיון
הכנס השנתי בנושא שיווק לבני נוער וצעירים של איגוד השיווק הישראלי ו-teenK פתרונות שיווק לנוער ייערך ב-15/09/14 ברידינג 3 תל אביב.
צילום: shutterstock
מומלצים