שתף קטע נבחר

שיווק לנוער: "קשה לרגש את דור מסכי המגע"

מחקרים מהשנים האחרונות מגלים ירידה באינטליגנציה הרגשית של בני הנוער, הצמודים שעות לסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ועלייה בתחושות הבדידות וחוסר השייכות. לקראת הכנס השנתי לשיווק לבני נוער וצעירים, שוחחנו עם תמיר לאון, אנתרופולוג יישומי המומחה לתרבות הנוער. צפו בראיון

 

הכנס השנתי בנושא שיווק לבני נוער וצעירים של איגוד השיווק הישראלי ו-teenK‏ פתרונות שיווק לנוער ייערך ב-15/09/14 ברידינג 3 תל אביב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים