שתף קטע נבחר

תביעה ייצוגית: תקלות במקבוק פרו

הרבה לפני הבנדגייט, לקוחות שקנו את המקבוק פרו דרשו מאפל החלפה של המכשיר או תיקונו. השבוע הוגשה תביעה ייצוגית

ביום שלישי הגישו 23 אלף לקוחות אפל תביעה ייצוגית כנגד החברה, בדרישה להחליף את מחשבי המק פרו שלהם משנת 2011. הסיבה: בעיות גרפיות שבחלק מהמקרים גרמו להם להיות לחלוטין בלתי שמישים. 

 

לקוח ישראלי שקנה את המחשב סיפר ל-ynet כי המחשב שלו סבל מהתקלה, אך בחברה שמכרה לו אותו, תיקנו אותו. אלא שהוא חושש שהבעיה תצוץ שוב.

 

 

"הפרעות בגרפיקה, קריסה של תוכנות, קפיאה של המערכת וקריסה כללית" - כך נכתב בעצומה עליה חתמו עשרות אלפי המשתמשים, כאשר בחלק מהמקרים מדובר בימים הראשונים לאחר הרכישה ולפעמים התדרדרות של חודשים. החברה התובעת תצרף לתביעה לקוחות נוספים שסובלים מהבעיה לאחר שימלאו את השאלון שלה.

 

על פי התביעה הבעיה נגרמה מקצר שנגרם לאחר שינויי טמפרטורה קיצוניים, ואפל הייתה מודעת לבעיה מאז שנת 2008 ואז הציעה שירות תיקונים מורחב.  על פי האתר  MACWORLD, המחשבים הללו נמכרו ליותר מ-16 מיליון בני אדם בסך הכל. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים