שתף קטע נבחר

Tsu - הרשת החברתית שתשלם לכם

רשת חברתית קטנה גייסה מיליון גולשים בתוך חודש ומבטיחה לשלם לגולשים שלה, אם ישיגו הרבה עוקבים. האם היא מאיימת על פייסבוק? ספוילר: לא

נדמה שענף מתפתח בתקופה האחרונה בעולם הסטארטאפים, הוא הניסיון להמציא רשת חברתית שאולי לא תצליח לנשל את פייסבוק מהמעמד שלה, אבל לפחות תצליח לייצר קהל משתמשים גדול מספיק כדי שתוכל להמשיך ולהתקיים. רשת Tsu שקמה באוקטובר מנסה לספק חלופה ודיווחה השבוע על רישום של מיליון גולשים.

 

 

אז מה כל כך מיוחד בה? Tsu רוצה לבסס את מודל הפעילות שלה על הרעיון של תשלום למשתמשים, לפי מספר החברים שיש להם. לפני שתרוצו להרשם ל-Tsu ותתחילו לחייג לחברים מגן הילדים, כדי שיהיו חברים מקוונים שלכם, כדאי שתדעו של Tsu ניתן להרשם בשלב זה רק בעזרת הזמנות, בדומה למוצרי רשת רבים של חברות קטנות, אך גם של גוגל. ההזמנות נשלחות מחבר שכבר רשום ב Tsu, או שתאלצו להמתין עד שאנשי Tsu יואילו בטובם לשלוח לכם אחת. נכון עכשיו אפשר להרשם בשביל לצפות בפרופילים.

 

ב-Tsu מאמינים כי כמו שבאתרים כמו יוטיוב למשל, בעלי ערוצים פופולריים זוכים, עם מספר גדול של עוקבים, זוכים לתגמול מיוטיוב ומפרסומות, כך גם הרשת החברתית שלהם תתגמל משתמשים, לפי מספר העוקבים אחריהם.

 

עוד ב-IOpanel

 

 

Tsu אומרת שתשלם 90 אחוז מההכנסות מפרסומות חזרה לגולשים, אך אם יש לכם 500-1000 חברים סביר להניח שלא תוכלו לעזוב את מקום העבודה שלכם. אבל סביר להניח שאנשים עם פרופילים עם מספר רב של עוקבים, מעל ל 10,000 למשל, יזכו לתשלום קצת יותר משמעותי מ-Tsu. 

 

איך זה נראה?

ממשק האתר מזכיר לא מעט את פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, כשבמקום הכחול המוכר של פייסבוק, ב-Tsu בחרו בצבע ירוק מעצבן. הפיד ופרופיל המשתמש זהים כמעט לחלוטין לפייסבוק, כשהשינוי הבולט ביותר לעין הוא הטקסט בסרגל העליון, שאצלנו הוא כרגע 0.00$. שם בעצם אתם יכולים לראות כמה כסף עשיתם עד עכשיו מהפרופיל שלכם, תחת תפריט שנקרא Royalties.

  

 

 

לחיצה על אותו אייקון תפנה אתכם לעמוד מיוחד, שם תוכלו לראות על גבי גרף את ההכנסות שלכם בכל יום ויום, לבצע משיכה של הכסף, או לפרסם בעצמכם ב-Tsu. בשלב זה, השימוש -Tsu די משעמם, כמו Ello ורשתות אחרות שמנסות להציע חלופה לפייסבוק, אבל ממש לא מתקרבות ללהפיל אותה אותה מהמקום הראשון ו-1.35 מיליארד גולשים.

 

 

 

תביאו חברים?

סביר להניח שלא תמצאו שם יותר מדי חברים שלכם בשלב הראשון, אבל ככל שהיא שהיא תהפוך לפופולרית יותר, כך תוכלו למצוא שם יותר עדכונים מעניינים.

 

הצמיחה של Tsu מבוססת על כך שאם אתם רוצים לעשות כסף מהפרופיל שלכם, תרצו להפנות כמה שיותר חברים להצטרף אליה. האם היא תצליח? מליון גולשים עדיין לא יגרדו לפייסבוק אפיל קצת, אבל כן קיימת מגמה של צמיחת אלטרנטיבות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תשיגו עוקבים, תקבלו תשלום
מומלצים