שתף קטע נבחר

פייסבוק רוצה להיות יוטיוב

הרשת החברתית הגדולה בעולם מרעננת את עמודי הווידאו. האם זה יטה את הכף סופית לטובתה בשיתופים?

כחלק מהתחרות מול יוטיוב, פייסבוק מתחילה לרענן את הוידאו בעמודי לייקים והופכת אותו לידידותי יותר. באתר טקראנץ' מדווחים כי את ההבדלים אפשר לראות כבר בעמוד הלייקים של רשת החדשות ABC.

 

בעיצוב הנוכחי הסרטונים בטבלה של ריבועים לפי סדר העלאתם לרשת, ללא שום תיאור.  

 

 

 

בעיצוב החדש שדומה ליוטיוב, ישנו סרטון ראשי שאתו בוחר פעיל העמוד, שמוצג עם תיאור תגובות וכן מספר צפיות ולייקים. מתחתיהם יש רשימות השמעה שאותם פשר לבנות, ושאר הסרטונים - כולם מוצגים עם שמות, ומספר לייקים וצפיות.

 

 

פייסבוק ויוטיוב לא חושפות נתונים זהים על מספרי הצפיות, ויש הבדלים טכניים בננגים ובספירה, אך לאחרונה פורסם כי יוטיוב מפסידה לפייסבוק בשיתופי הסרטים. זאת בין השאר כי האלגוריתם של פייסבוק יתעדף קידום סרטונים שעלו ישירות לשם, מאשר לסרטונים שהגיעו מאתר חיצוני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים