שתף קטע נבחר

יוקרה מינימליסטית: לקסוס חשפה מכונית מיקרו

קטנה בחצי מטר מטויוטה יאריס: לקסוס LF-SA, הדרך של חטיבת היוקרה לחגוג יום הולדת 25 למכוניתה הראשונה

לקסוס הציגה את ה-LF-SA, מכונית תצוגה זעירה ויוצאת דופן. אורכה רק 345 ס"מ - חצי מטר פחות מטויוטה יאריס, קצרה ב-13 ס"מ אפילו מסוזוקי אלטו. ולמרות זאת, אפשר להכניס בה נהג ושלושה נוסעים - או לפחות לנסות.

 

 

ה-LF-SA היא רק תרגיל בעיצוב, אתגר שהציבה לקסוס לסדנת העיצוב האירופית שלה לכבוד יום ההולדת ה-25 של מכוניתה הראשונה, ה-LS. ובכל זאת, מעניין שלקסוס בחרה להציג דווקא במכונית מיקרו.

 

 

זאת, לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הסביר מארק טמפלין, סגן-נשיא לקסוס, ש"אי אפשר לייצר מכונית הכוללת איכות, עמידות, אמינות, איכות ייצור ותוכן שאנחנו יוצקים ללקסוס, ולמכור אותה מתחת ל-30 אלף דולר. פשוט אי אפשר לעשות זאת". בכך התייחס טמפלין ל"התכווצות" של המתחרות הגרמניות, שנכנסות לפלחי שוק עממיים וקומפקטיים יותר מאי-פעם.

 

  

 

לקסוס לא מציינת איזה מנוע משמש את המכונית, וגם המפרט הטכני דל. מלבד האורך ניתן לציין שרוחבה 170 ס"מ ושגובהה 143 ס"מ, נתון בסיס גלגלים לא פורסם. היא ככל הנראה לא מבוססת על ה-iQ של טויוטה, שהגיעה לישראל לקראת תקינה אך לבסוף לא שווקה אצלנו. ה-SA עשויה לרמוז על מחליפתה.

 

 

ל-LF-SA תא נוסעים המיועד לנהג ונוסע, עם צמד מושבים נוספים לשימוש מזדמן - ובמילים אחרות, לא כאלו המתאימים לנוסעים גבוהים ולשימוש ממושך. בתא הנוסעים מעצבי לקסוס בחרו בשילוב צבעים שמבטא לטענתם ליקוי חמה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים