שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מחליפת ה-CC בדרך: פולקסווגן ספורט קופה
    פולקסווגן תחליף בקרוב את ה-CC בדור חדש, שישווק לראשונה גם בגרסת כלאיים מתקדמת עם תצרוכת דלק של 50 ק"מ לליטר

    פולקסווגן חשפה בז'נבה את הספורט קופה GTE, מכונית תצוגה חדשה שממחישה כיצד תיראה ה-CC הבאה. זוהי גרסת קופה ארבע דלתות של הפאסאט (שאף כונתה במקור פאסאט CC), והיא תתבסס על פלטפורמת המשפחתית שזכתה בפתח התערוכה בתואר "מכונית השנה באירופה".

     

     

     

    הספורט קופה GTE מציגה אורך של 487 ס"מ (10 יותר מהפאסאט), רוחב של 186.5 ס"מ (3.5+), גובה של 141 ס"מ (4-) ובסיס גלגלים של 284 ס"מ (5+). תא המטען קטן מהפאסאט, עם נפח של 480 ליטר לעומת 586.

     

    פולקסווגן ציידה את דגם התצוגה בהנעת כלאיים מתקדמת - המשלבת מנוע טורבו-בנזין בנפח 3.0 ליטר (V6) לבין צמד מנועים חשמליים. מנוע הבנזין מפיק 299 כ"ס, ומקבל סיוע ממנוע חשמלי עם 55 כ"ס, הממוקם בינו לבין תיבת השישה הילוכים הרובוטית (מצמד כפול). מנוע חשמלי שני עם 115 כ"ס ממוקם בסרן האחורי ומניע את הגלגלים האחוריים, ובכך נוצרת הנעה כפולה לא קבועה.

     

     

    בסך הכל, מערכת הכלאיים מסוגלת להפיק 380 כ"ס כאשר שלושת המנועים פעילים ומצברי הליתיום-יון בעלי הקיבולת של 10.7 קילו-וואט טעונים. את הטעינה ניתן לבצע בעזרת מנוע הבנזין, אנרגיית בלימה וטעינה משקע ביתי - אז טווח הנסיעה החשמלי עומד על 50 ק"מ לפחות. הרכב מסוגל להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.0 שניות, ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש.

     

     

    עוד נמסר כי רכב התצוגה צויד בתא נוסעים עשיר במסכי תצוגה גדולים, בהם אחד בגודל "12.3 שמחליף את לוח המחוונים ועוד שלושה למערכות מולטימדיה ליושבים מאחור ומלפנים.

     

    הגרסה הסדרתית של הספורט קופה GTE צפויה להופיע בשנה הבאה - כולל בדגם כלאיים בעל מאפיינים דומים. שיווק הדגם בישראל יתחיל כפי הנראה לקראת 2017.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "מחליפת ה-CC בדרך: פולקסווגן ספורט קופה"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים