שתף קטע נבחר

"כבר 3 שנים שב-HOT מתקשרים לבעלי המת"

נציגות HOT מתקשרות להדר, מחפשות את בעלה. "הוא מת", היא מסבירה לנציגות. "אבל כתוב לי במחשב שאני צריכה לדבר איתו", עונה לה נציגה. בפוסט בפייסבוק, הדר כותבת בייאוש: "הוא הרי התעניין בחבילת ערוצים ויש מבצע שחבל לפספס". HOT: "זו התנהלות פסולה והמקרה מתוחקר". המתלוננת: "3 שנים מאוחר מדי. זה מבזה"

הדר, לשעבר לקוחה של HOT (הוט) סובלת לטענתה מ-3 שנים של הטרדות מטעם נציגות שמוכרות את שירותי החברה בטלפון. לכאורה - מקרה רגיל של משווקות אגרסיביות, למעשה - ההטרדות שלהן לא רק מציקות אלא גם צורבות ומכאיבות - המתקשרות מחפשות את בעלה של הדר, שנפטר לפני 3 שנים.

 

קרה לכם מקרה דומה? מתמודדים עם חיובי יתר לא הוגנים? כיתבו לנו >>

 

עוד סיפורי הטרדות מתים:

 

סיפורי הטרדות טלפוניות:

 

הוא מת. "אולי בכל זאת אפשר לדבר איתו"?

הדר כתבה בפייסבוק: ".. שלוש שנים שר' איננו. מת קוראים לזה. כן. כבר לא חי ונושם. לא משלם מיסים. לא צורך חשמל. לא שותה. לא אוכל. לא מבלה. לא מחייג. לא מסמס. ובהחלט בפעם האחרונה שבדקתי (הבוקר) הוא לא צופה בטלוויזיה.

 

"HOT. מתקשרת אליי באובססיביות בחורה חסרת חיים, שמדברת תקליט מגרונה, היא מתקשרת אליי אחת לשבוע ומבקשת לשוחח עם ר'. אולי זו לא אותה אחת. אבל הן כולן נשמעות אותו הדבר. רוכשות את הצליל הבזוי הזה באחד מהקורסים שהם מכשירים אותם שם.

 

"היא מבקשת לדבר עם ר'. כשאני מסבירה לה שהוא 'מת'. ככה. 'מת'. הכי ברור שאפשר. היא מתנצלת ובאותה נשימה מבקשת ממני אולי בכל זאת אפשר לדבר איתו.

 

"כשאני שואלת אותה: 'האם את מטומטמת, ולא מבינה מה המשמעות של המילה 'מת'', (האמת היא שהייתי מתה גם לא להבין את המשמעות של המילה 'מת' אבל זה לא הולך לי), היא אומרת שוב בקול חסר חיים, ואדישות אימים, שהיא ממש מתנצלת אבל כתוב לה במחשב שהיא צריכה לדבר איתו.

 

"גם אני ממש ממש אבל ממש... צריכה לדבר איתו, וזה לא הולך לי. אתם יודעים, איש מת... ולי אין כוחות על, ואני לא פסיכית. (עוד לא, אבל אולי בקרוב).

 

"אז היא מתקשרת ומבקשת שוב את ר'. ואומרת שהיא מתנצלת שהוא מת, ומשתתפת בצערי, אבל... הוא ביקש מהם להתקשר, כי הוא התעניין בחבילת ערוצים ויש מבצע שחבל לפספס!

 

"כן, אני יודעת שר' נורא אהב ספורט, ומוסיקה, וטניס, והוא היה חופר בכמה ערוצים כשהייתי מבקשת לזפזפ למשהו אחר, אבל לא נראה לי שבבית העלמין בכרכור יש טלוויזיה, ואם הוא כבר הספיק להתעניין במשהו, זה קצת הזוי שאת הטלפון הראשון שהוא עושה כשהוא חוזר זה ל-HOT".

 

"מאיימת, מבקשת, מתחננת, מסרבת, מסבירה, שולחת מסמכים, מעבירה פקסים"

"כבר כמעט 3 שנים, שיש לי שיחה שבועית לפעמים יומית, מ-HOT, שבה אני מסבירה שר' מת. כבר כמעט 3 שנים שהם מטרידים את מנוחתי בכל שעה ביום (מגוונים). כבר כמעט 3 שנים, שאני מאיימת, מבקשת, מתחננת, מסרבת, מסבירה, שולחת מסמכים, מעבירה פקסים, מוציאה את נשמתי כדי לחדד את הנקודה ל-HOT ולכל נציגיה, שהם מבקשים לדבר עם בן אדם מת, שיפסיקו להטריד אותי, שלא יחייגו אליי יותר. כבר 3 שנים שאני אומרת בבוטות, ככה כמו שזה, שהמילה 'מת' היא חד משמעית.

 

"ושום דבר לא עוזר!!!!!

 

"אותה שיחה, בכל פעם מחדש.

אותה שיחה, שמוציאה ממני אנרגיות מטורפות.

אותה שיחה שבה אני מתהפכת כל פעם מחדש כשהם טוענים בתוקף שהם דיברו איתו.

לרגעים אני אפילו מאמינה שאולי אני המטומטמת והם באמת דיברו איתו?!?!

אמרתי לה פעם אחת.. שאם היא דיברה איתו אז אני מבקשת ממנה למסור לו את אהבתי, כי אני לא מצליחה. ושתשאל אותו מתי הוא חוזר, כי לי הוא לא עונה".

 

"טענו שבעלי לא החזיר ציוד. הוא החזיר, בתל השומר"

"התנתקתי מ-HOT לפניי כמעט 3 שנים. מהלך שהיה גיהנום בפני עצמו כשהם סרבו לנתק אותי, בטענה שבעלי (המת) לא היה מעוניין להחזיר את הציוד. ושלחו לי חיוב של 2,500 שקל, על זה שהוא לא היה בבית כשהם קבעו איתו להחזיר את הציוד. כן. וכן. הוא החזיר ציוד לפניי כמעט 3 שנים, בבית החולים תל השומר, רגע שאני לעולם לא אשכח.

 

"אין לי מילים. ובדרך כלל יש לי המון. הם אונסים אותי לנהל את השיחות האלה, כל טלפון כזה מסעיר אותי, מבלבל אותי, אני שונאת להגיד שוב ושוב בקול רם, לנציגה מטופשת שר' מת, אני שונאת להסביר שזה שהוא מת משמע הוא לא ביקש מכם להתקשר אליי, אני שונאת להילחם בעובדה הזו מול חברת HOT.. מדוע מה שברור לי. לכולנו. לא ברור להם"?

 

לסיום היא כותבת: "אני לא יודעת אם משהו מדברי ישנה משהו, ואני מניחה שהטלפון הבלתי נסבל הבא מנציגת הוט יגיע שוב בשבוע הקרוב (עם זה של היום כבר התמודדתי לפניי כמה דקות). אני רק יודעת, שעל האנשים הקרובים אליי אני יכולה להשפיע, שמישהו חייב לדעת את זה ואולי עוד אזניים יישמעו את הצעקה הזו".

 

HOT: "התנהגות שלא לפי המדיניות"

מ-HOT נמסר בתגובה: "אנו מצרים לשמוע על החוויה אותה מתארת הלקוחה. עם פרסום הדברים, המקרה טופל על מנת למנוע הישנותן של פניות.

 

"חשוב לציין כי התנהלות זו אינה על פי מדיניות החברה והיא פסולה בעיקרה, המקרה מתוחקר על ידינו". 

 

הדר מסרה ל-ynet: "שלוש שנים מאוחר מדי. זה מבזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים