שתף קטע נבחר

סמסונג השיקה את סדרת SUHD: הטלוויזיה שתלמד אותך

בחברה אמרו כי פרט לחוויית צפייה יוצאת דופן, עיצוב קעור מסוגנן ורמת ניגוד אולטימטיביות - הטלוויזיות החדשות פועלות גם כשעון מעורר והן מסתנכרנות עם טלפונים ניידים, בכדי להציג על מסך הטלוויזיה הגדול פריטים חשובים כמו שעון, תחזית מזג אוויר ואפילו סדר יום. ומה המחיר?

חברת סמסונג אלקטרוניקס ישראל חשפה היום (ב') בהרצליה סדרה של טלוויזיות SUHD המציבה, לדברי החברה, סטנדרט חדש בתכני פרמיום UHD וממנפת את חוויית הצפייה לרמה גבוהה מתמיד. בסמסונג אמרו כי טלוויזיית ה-SUHD החדשה מציבה ציוני דרך חדשים בעידן ה-UHD, ומספקת איכות תמונה מעולה עם חדות יוצאת דופן, בהירות מרהיבה וצבעים עשירים במיוחד. המחירים נעים בין 19,900 שקלים לטלוויזיה 55 אינץ' מדגם JS8000 ועד 59,900 שקלים לטלוויזיה 78 אינץ' מדגם JS9500. 

 

בחברה הוסיפו כי לטלוויזיות SUHD של סמסונג יש כמה מאפיינים חדשים ומרגשים - מנגנון השבחת תמונה SUHD Remastering המספק חוויית צפייה יוצאת דופן; עיצוב קעור מסוגנן המעניק לצופים חוויית צפייה עוטפת ופונקציות טלוויזיה חכמה המונעות כעת על-ידי מערכת Tizen המעניקה למשתמשים גישה קלה לתוכן המועדף עליהם.

 

 (צילום: קובי (צ'ינו) נעים) (צילום: קובי (צ'ינו) נעים)
(צילום: קובי (צ'ינו) נעים)

 

טכנולוגיית הננו-קריסטל הידידותית לסביבה של סמסונג, ומנגנון השבחת תמונה SUHD Remastering , מציידים את טלוויזיות SUHD של סמסונג בהתקדמות פורצת דרך בניגודיות, בהירות, שחזור הצבע והפרטים לחוויה כוללת של איכות תמונה מעולה. המוליך למחצה של טלוויזיית ה-SUHD, המבוסס על ננו-קריסטל, מעביר צבעי אור שונים בהתאם לגודלם על מנת להפיק את הצבע הטהור ביותר ואת יעילות האור הגבוהה ביותר שיש כיום.

 

טכנולוגיה זו, אומרים נציגי החברה, מספקת טווח רחב של צבעים מדויקים יותר המעניקים לצופים ביטוי צבע גדול פי 64 ממכשירי טלוויזיה קונבנציונליים. מנגנון השבחת תמונה SUHD Remastering של טלוויזיות SUHD של סמסונג, הוסיפו בסמסונג, מנתח אוטומטית את בהירות התמונות על מנת להפחית צריכת חשמל נוספת ובמקביל מפיק רמות ניגוד אולטימטיביות. התוצאה היא שחור כהה יותר ובהירות מוגברת פי 2.5 בהשוואה לטלוויזיות רגילות. בנוסף, מספר כפול של נקודות התאמת צבע מאפשר להציג את הצבע המדויק ביותר.

 

מאפיין Quick Connect בטלוויזיות החכמות של סמסונג מזהה אוטומטית סמארטפונים של סמסונג אחרי הצימוד (pairing) בטכנולוגיית Bluetooth Low Energy (BLE). כך יכולים הצרכנים לשתף בלחיצת כפתור סרטי וידיאו מסמארטפון סמסונג שברשותם לטלוויזיית סמסונג. בנוסף, הם יכולים לצפות בשידורי טלוויזיה על ההתקן הנייד ללא צורך באפליקציות או הגדרות מסובכות מראש.

 

חן הראל, מנהל מותג סמסונג, אמר "כי בעלי טלוויזיות חכמות של סמסונג יוכלו לקום משנתם בקלות רבה יותר הודות ל-Briefing on TV, הטלוויזיות החכמות של סמסונג פועלות עכשיו גם כשעון מעורר ומסתנכרנות עם התקנים ניידים של סמסונג בכדי להציג על מסך הטלוויזיה הגדול פריטים חשובים כגון שעון, תחזית מזג אוויר וסדר יום". הוא הוסיף כי "הפלטפורמה של סמסונג המונעת על-ידי Tizen מאפשרת לטלוויזיות החכמות של סמסונג להפוך לחלק ממערכת אקולוגית הרבה יותר גדולה של תכנים הודות לשיתוף פעולה קל עם שותפים והענקת גמישות אולטימטיבית וגישה חסרת תקדים".

 

עופר עלמני, סמנכ"ל שיווק של היבואנית סמליין, הציג כמה נתונים על הרגלי הצפייה. הוא אמר כי בעולם זמן הצפייה הממוצע בטלוויזיה הוא שלוש שעות וחצי. הוא אמר כי בישראל רוכשים בשנים האחרונות פחות טלווזיות 32 אינץ' ויותר טלוויזיות 50 אינץ'. ומה חשוב ללקוח? לדבריו, הסדר הוא מותג, מחיר, איכות תמונה, גודל מסך, עיצוב, איכות שמע ולבסוף אחריות.  

 

קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית, סמסונג אלקטרוניקס ישראל, יחד עם חן הראל (מימין) (צילום: קובי (צ'ינו) נעים) (צילום: קובי (צ'ינו) נעים)
קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית, סמסונג אלקטרוניקס ישראל, יחד עם חן הראל (מימין)(צילום: קובי (צ'ינו) נעים)

עופר עלמני, סמנכ"ל שיווק, סמליין (צילום: קובי (צ'ינו) נעים) (צילום: קובי (צ'ינו) נעים)
עופר עלמני, סמנכ"ל שיווק, סמליין(צילום: קובי (צ'ינו) נעים)

קריין קו, מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל (צילום: קובי (צ'ינו) נעים) (צילום: קובי (צ'ינו) נעים)
קריין קו, מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל(צילום: קובי (צ'ינו) נעים)

 

"החל מהשנה, כל הטלוויזיות החכמות של סמסונג, לרבות ה-SUHD החדשה, יתבססו על Tizen, פלטפורמת קוד פתוח התומכת בתקן הווב לפיתוח אפליקציות לטלוויזיה", אמר קובי בש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה והבידור בסמסונג אלקטרוניקס ישראל.

 "הודות ל-Tizen, פלטפורמת הטלוויזיה החכמה החדשה של סמסונג לא רק מציעה שפע של מאפיינים חדשים, אלא גם מאפשרת לצרכנים ליהנות מגישה אינטואיטיבית, חוויית בידור משולבת יותר ואפשרויות תוכן רבות מתמיד".

 

"מורשת ורוח החדשנות שלנו ממשיכות להרחיב את גבולות חווית הבידור הביתי עם אפשרויות חדשות," אמר קריין קו, מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל. "מבלי להתחשב במקור התוכן, סמסונג מספקת את התמונה הטובה בתעשייה ותמשיך לעשות זאת עם טלוויזיות ה-SUHD שלנו. הצרכנים יכולים להיות בטוחים שאנחנו מחויבים מתמיד לספק חוויה מעולה של בידור ביתי בשנים הבאות ללקוחותינו בישראל."

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: קובי (צ'ינו) נעים
הטלוויזיה החדשה של סמסונג
צילום: קובי (צ'ינו) נעים
מומלצים