שתף קטע נבחר

מנכ"ל אפריל: "הרבה יותר פשוט לרשום על המוצר את המחיר האמיתי"

למנכ"ל רשת הקוסמטיקה נמאס מהמניפולציות הישנות של הרשתות על הצרכנים. "היום הצרכן פיקח ומכיר את מחירי המוצרים בארץ ובעולם. התחרות החריפה ולכן אנחנו נפסיק עם מחירי המבצע וניתן מחיר אחיד לשנה קדימה". צפו בראיון

"הסתיימו המניפולציות על הצרכן", כך טוענים ברשת אפריל. לקראת החגים לא יהיו עוד ניפוחי מחירים או מבצעים חד-פעמיים אלא מחירים אחידים, אז האם מדובר במהפכה אמיתית או במהלך יחצ"ני? אירחנו באולפן את מנכ"ל הרשת, ארז חלבי. צפו 

 

 

 

"מבלבלים את הצרכן עם מבצעים והנחות ומבצעים שמתחילים היום ונגמרים מחר ומתחילים מחר ונגמרים מחרתיים", אומר חלבי. "זו שיטת שיווק שמתאימה לדורות קודמים. הלקוח קצת יותר פיקח ואינטליגנט ממה שחושבים ברשתות ובסוף היום הלקוח מכיר את המחיר של המוצר שהוא רוצה לקנות אותו, גם בארץ וגם בעולם. הוא יודע לעשות את החשבון שלו כמו שצריך ולא צריך לבלבל אותו".  

 

"במוצרי הקוסמטיקה והבישום אין הבדל כזה גדול או שאם קיים בכלל בין פה לחו"ל. במוצרי טואלטיקה, שזה לא תחום העיסוק של רשת אפריל, קיים הבדל יחסית מהותי, אבל אנחנו רואים את השוק מתחיל להגיב לזה והתחרות תוריד את המחיר. במותגי הבישום והקוסמטיקה יש תחרות חריפה מאוד כבר הרבה מאוד שנים. המחירים פה הרבה יותר זולים מאירופה. אני מזמין אתכם לבדוק, אני אתן לכם רשימת מוצרים. מרבית המוצרים אצלי בחנות הרבה יותר זולים מאשר באירופה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: שוקה כהן
ארז חלבי
צילום: שוקה כהן
מוצרי אפריל
מומלצים