שתף קטע נבחר

LG מצטרפת להפסקת הפרסומות של הסופרבול

LG תפיק לראשונה פרסומת שתשודר במשבצת השידור הנחשקת, בעזרת חברת ההפקה של הבמאי האמריקאי רידלי סקוט, ותתמקד בטלוויזיות ה-OLED של החברה

LG Electronics מצטרפת לחברות המשקיעות מיליונים בהפסקת הפרסומות של הסופרבול: החברה הודיעה שתפיק לראשונה פרסומת למשבצת השידור הפופולארית, בשיתוף פעולה עם חברת ההפקות של רידלי סקוט, RSA Films.

 

כתבות נוספות בערוץ הצרכנות

רידלי וג'ייק סקוט (צילום: יח"צ) (צילום: יח
רידלי וג'ייק סקוט(צילום: יח"צ)

במאי הפרסומת יהיה בנו של סקוט, ג'ייק סקוט. התשדיר יתמקד במעורבותה של החברה בשוק טלוויזיות ה- OLED, ותתמקד בהיותה של החברה אחת השחקניות המרכזיות בתחום.

 

רידלי סקוט ביים בעבר את פרסומת הסופרבול למקינטוש בשנת 1984, שנבחרה על ידי מגזין "פורבס" לפרסומת הסופרבול הטובה בכל הזמנים. גם לג'ייק סקוט רזומה מרשים, כאשר ביים לא פחות משש פרסומות סופרבול, ביניהן גם פרסומת "הכלב האבוד" של באדוויזר שהייתה לפרסומת הנצפית ביותר בסופרבול אשתקד.

 

"אנו נרגשים ביותר לעבוד עם רידלי וג'ייק סקוט על פרסומת ה- OLED שתוצג בסופרבול הקרוב" אמר לי ג'יונג-סוק, סגן נשיא LG Electronics Home Entertainment. "LG תמשיך להציע למשתמשים את ההזדמנות לחזות ביכולות ה- OLED להגיע לשחור מושלם ולצבע יוצא דופן, שמתלכדים לכדי חוויית צפייה מדהימה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: יח"צ
רידלי וג'ייק סקוט
צילום: יח"צ
מומלצים