שתף קטע נבחר

לראשונה: מתחם ישראלי בתערוכה גדולה בווגאס

לראשונה השנה יפתח בתערוכת המדיה הגדולה בעולם מתחם המוקדש לטכנולוגיות ישראליות. בתערוכה, המתקיימת כמדי שנה בלאס וגאס, יוצגו כל החידושים בתחומי המדיה הדיגיטלית, מציאות רבודה, הדפסת תלת מימד, רחפנים, מחשוב לביש ועוד

NAB היא תערוכת טכנולוגיות המדיה והבידור הגדולה בעולם. בתערוכה מוצגים החידושים החמים ביותר בתחומי המדיה הדיגיטלית, משלב היצירה וההפקה ועד לשלב השידור במגוון פלטפורמות. בתערוכה הקרובה, שתתקיים בין 16-21 באפריל בלאס וגאס, יוקצה מתחם יעודי שיוקדש כולו לטכנולוגיה ישראלית. ב-20 בינואר יגיע לישראל צוות בראשותו של ג׳ייסון סטוקי, סגן נשיא ב-NAB, למפגש ׳בית פתוח׳ שיוקדש להצגת המיזם החדש בפני משתתפות פוטנציאליות ולסבב פגישות עם החברות הישראליות המתכננות לקחת חלק במתחם החדש.

 

1700 חברות - ביניהן גם ישראליות  (צילום: יח"צ) (צילום: יח
1700 חברות - ביניהן גם ישראליות (צילום: יח"צ)

האירוע מופק על ידי איגוד השידור האמריקאי (The National Association of Broadcasters) והמציגות בו הן חברות שידור, מדיה דיגיטלית, בידור, טלקום, הפקה, פרסום, מציאות וירטואלית ומדומה, IT, וידאו און ליין והדפסת תלת מימד. בנוסף, בשטח יש גם נציגות למגוון ארגונים וגופי ממשל, צבא, אקדמיה, צרכנות, אבטחה דת וספורט.

 

בתערוכה מבקרים בדרך כלל כ- 105 אלף משתתפים מיותר מ-166 מדינות וקרוב ל-1800 מציגים. בין המתחמים הייעודיים, שיקומו השנה במקביל לביתן הישראלי, יהיו מתחם רחפנים, מתחם מדיה שיוקדש לחויית הצרכנים ומתחם מציאות מדומה ווירטואלית.

 

״ישראל, כאומת הסטארטאפים וכמי שמייצאת טכנולוגיה חדשנית במגוון תחומי מדיה ובידור, היא בית גידול ללא מעט חברות שיכולות למצוא בתערוכה את

הלקוחות והשותפים העסקיים הבאים שלהן״, אמר סטוקי. ״אנו מאמינים שהמתחם הישראלי ייצור עניין רב בקרב המבקרים שמייצגים את המותגים המובילים בעולם. אין לי ספק שזה הולך להיות מפגש שיביא תועלת לשני הצדדים".

 

לחברות המעוניינות להרשם לתערוכה ניתן לעשות זאת באתר האירוע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים