שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    האפליקציה שתחזק את הקשר בין הרופא למטופל
    מפתחי האפליקציה אומרים כי Myday הוא יישומון חדש שמעבר להיותו כלי לניהול המחלה - שנועד בראש ובראשונה להפוך את הפגישה התקופתית עם הרופא המטפל לאופטימלית מבחינת המידע המועבר אליו

    מאות אלפי ישראלים סובלים ממחלות ראומטיות שונות, וכעת יאפשר להם יישומון חדש וחינמי בשם myday לא רק לנהל את המחלה ביתר קלות, אלא גם להעביר את המידע הרלוונטי על מצבם לרופא במהלך הביקורת התקופתית. האפליקציה פותחה על-ידי חברת רוש.

     

     "אני לא באמת זוכרת מה הרגשתי בדיוק בכל יום מאז הביקורת האחרונה", מספרת מירב גפטר, מנכ"לית עמותת "מפרקים צעירים" ומהראשונות להוריד ולהשתמש ב-myday.

     

    מירב גפטר חולה בדלקת מפרקים שגרונית, ולמרות הניסיון ומיומנותה בניהול המחלה, היא מרגישה שהפגישות התקופתיות אצל הראומטולוגית המטפלת בה אינן שלמות לגמרי. "יום אחד אני חשה כאבים בזרוע ימין, אבל אחרי יומיים הם עוברים", מספרת גפטר, המשמשת בשנים האחרונות כמנכ"לית עמותת "מפרקים צעירים". "בראייה של חצי שנה לאחור, אותו כאב מציק לא תמיד מספיק משמעותי עבורי בכדי שאזכור אותו, וגם אם אזכור– האם אוכל לתאר את סוג ועוצמת הכאב שחוויתי לפני אי אילו חודשים לרופאה שלי? קשה לי להאמין".

     

    מפתחי האפליקציה אומרים כי Myday הוא יישומון חדש שמעבר להיותו כלי לניהול

     המחלה - שנועד בראש ובראשונה להפוך את הפגישה התקופתית עם הרופא המטפל לאופטימלית מבחינת המידע המועבר אליו - משימה שקשה היה לעמוד בה לפני כן.

     

    כך למשל, מאפשרת האפליקציה לכל חולה לציין בו במקום ובנגיעת מסך לא רק היכן כואב לו אלא מהו סוג הכאב ומהי עוצמתו - מידע שקשה לזכור – לא כל שכן לשחזר, אך עשוי לסייע לרופא לטפל טוב יותר בכל מטופל ומטופל.

     

    Myday ניתן להורדה ושימוש חינמיים ב-IOS ובאנדרואיד

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "האפליקציה שתחזק את הקשר בין הרופא למטופל"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים