שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    11 מיליון שקל להבאת התיירות הגאה לישראל
    אחרי הדראג קווין בברלין: משרד התיירות ישקיע בקמפיין עולמי חדש המכוון לתיירות הגאה כ-11 מיליון שקלים, פי 10 מהשקעה באירועי גאווה קודמים. השר לוין: "תוכנית אסטרטגית, השקעה עם פוטנציאל גידול משמעותי"

    משרד התיירות מתכוון להשקיע בתקופה הקרובה סכום אדיר של כ-11 מיליון שקלים לקידום התיירות הגאה לישראל. המשרד מתכנן קמפיין במספר מדינות באירופה ומחוצה לה כדי להציג את ישראל כמדינה ליברלית, ויקרא לחברי הקהילה ברחבי העולם לבוא ולבקר בישראל.

     

    לקראת מצעד הגאווה 2016    (קרדיט צילום: באדיבות עיר עולם)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    מטרת הקמפיין, שתכניו ואופיו טרם סוכמו, היא להגדיל את התיירות הגאה לישראל, תיירות הנחשבת לכזו שאינה נפגעת בשל המצב הביטחוני בעולם וגם לכזו אמידה, המושפעת פחות מבעיות כלכלה.

    מצעד הגאווה בתל אביב, 2015 (צילום: עידו ארז)
    מצעד הגאווה בתל אביב, 2015(צילום: עידו ארז)

    שר התיירות יריב לוין אישר אתמול (ב') כי המשרד, ביחד עם גורמים מקצועיים שמחוצה לו, ובשיתוף עיריית תל אביב, בוחנים את תוכנית השיווק לקהילה הגאה, אבל בניגוד לעבר גם מעבר לאירועי הגאווה בחודש יוני. "אנחנו בונים תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח.

    גורמים שונים שאנחנו עובדים עמם סימנו את הקהילה הגאה ככזו שיש לה פוטנציאל גידול משמעותי ואני בהחלט רוצה לפרוץ למספרים גדולים יותר מאשר יש כיום", אמר. השר ציין עוד כי בשנים האחרונות אלפי צעירים, חברי הקהילה, מגיעים לאירועי הגאווה בתל אביב והמטרה היא לנסות ולייצר פעולות שיווק נוספות שטרם נעשו עד כה.

     

    יצוין כי כבר ביריד התיירות הגדול בעולם, ITB, שהתקיים בתחילת החודש בברלין, הציג משרד התיירות שחקן חיזוק כדי לקדם את התיירות למצעד הגאווה בתל אביב. מדובר בדראג קווין אריה עושרי, ישראלי המתגורר בברלין אשר במהלך היריד הציג לאורחים את מה שיש לתל אביב להציע. עושרי מככב גם בסרטון הקידום שהופק למצעד הגאווה השנה, המוצג בראש כתבה זו.

    עיריית תל אביב. העיר הפכה למוקד משיכה לתיירות גאה (צילום: ירון ברנר)
    עיריית תל אביב. העיר הפכה למוקד משיכה לתיירות גאה(צילום: ירון ברנר)

    גורם במשרד התיירות הסביר כי התיירות הגאה מושפעת פחות מאשר פלגי תיירות אחרים מאירועים ביטחוניים וכלכליים, ומאז החלו לפני כעשור לשווק את תל אביב כעיר ליברלית בכל הקשור לקהילה הגאה, התיירות אליה גדלה במאות אחוזים. לאורך כל השנה מגיעים תיירים מהקהילה ההומו-לסבית, בעיקר מאירופה, לחופשות של סופי שבוע בתל אביב וגם לסיורים ברחבי הארץ.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "11 מיליון שקל להבאת התיירות הגאה לישראל"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים