שתף קטע נבחר

הדור הבא של הווידאו החברתי

הסטארט אפ הישראלי, hoop גייס 2 מיליון דולר ומשיק את פעילותו בארץ ובעולם. הרעיון: שרשורי וידאו משותפים עם החברים ומשתמשים נוספים

hoop היא למעשה פלטפורמת וידאו חדשה המבוססת על הרשת החברתית והיא מאפשרת למשתמשים בה ליצור שרשורי וידאו משותפים עם החברים, כשכל אחד יכול להעלות סרטון בודד על נושא מסוים, או להגיב עם סרטון לשרשור שמשתמש אחר הקים ברשת.

 

 

הסרטונים הם קצרים, בני 15 שניות והם בדרך כלל יהיו לגבי טרנדים חמים שקיימים ברשת כמו: meme, אתגרי רשת מעניינים או כל דבר אחר שהמשתמש חושק בהפצה שלו. בנוסף, קיימת אופציה מצד המשתמשים להצביע בעד שרשור או סרטון מסוים ובכך להשפיע על מיקומם בשרשור ועל ידי כך בעצם להשפיע משמעותית על פוטנציאל החשיפה שלהם.

 

 (צילום: hoop) (צילום: hoop)
(צילום: hoop)

 

יונה קולינס, מנכ"ל החברה: "סרטוני הווידיאו של hoop מלכדים אנשים והם מהנים הרבה יותר מאשר סרטונים שנוצרו על-ידי אדם אחד בלבד. אנחנו הופכים את

 הווידאו הנייד לפעילות חברתית חובקת עולם, שבה כל אחד יכול לזכות בבמה וליהנות מקהל רחב יותר". הסטארט אפ סיים סבב הגיוסים ראשון, בהובלת הקרן האמריקאית The Sovereign Group, שבמסגרתו גייס סכום של שני מיליון דולרים, ובכך השיקה hoop את תחילת פעילותה בארץ ובעולם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים