שתף קטע נבחר

LG מביאה לכם את המעבדה הביתה

חברת LG תפעיל שירות של "טכנאי עד הבית" ללא עלות, באמצעות 50 טכנאים שיגיעו לכל ישוב בישראל בתוך 24 שעות מרגע הפנייה למוקד השירות

המלחמה הגדולה בין יבואניות הסלולר בישראל הביאה אותן למסקנה בלתי נמנעת שעליהן לתת ללקוח ערך מוסף מעבר למוצר שהוא רכש. הערך המוסף הזה היה עד היום בדמות הטבות לרוכש, כמו מתנות וכו' או לחילופין הארכת תקופת האחריות מהשנה הבסיסית ל-3 שנים או אפילו יותר.

 

הטרנד החדש, אותו למעשה החלה חברת וואווי, הוא שירות של מעבדה עד הבית וכעת הצטרפה גם חברת LG בישראל, באמצעות היבואנית הרשמית רונלייט והיא תציע  מעכשיו שירות של "טכנאי עד הבית" כשמאחוריי הסיסמה המחייבת עומד צי מרשים של כ-50 טכנאים מקצועיים שיגיעו לכל נקודה בישראל בטווח של 24 שעות מרגע קבלת הקריאה במוקד השירות.

 

טכנאי עד הבית (צילום: גלעד קוולרצ'יק) (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
טכנאי עד הבית(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל ציין כי :" אנו מבינים כי הזמן של הלקוח יקר וכי בעת הצורך הגעה לנקודת שירות, גם אם היא ממוקמת במקום מרכזי, גוזלת זמן . לשם כך החלטנו לפני למעלה מחודש לצאת בפיילוט ותוך פרק זמן קצר למדנו מהלקוחות כמה השירות משמעותי עבורם ומהווה ערך מוסף חשוב. השקענו משאבים רבים בשבועות האחרונים, הן לטובת גיוס כוח אדם מתאים והכשרתו, והן מבחינת הקמת צוות טלפוני ייעודי שיוכל לטפל ולנהל את פניות הלקוחות בצורה הטובה ביותר. אין לי ספק כי מדובר בפריצת דרך בתחום השירות בישראל וזה יאפשר ללקוחות שלנו ליהנות משירות אישי, בביתם וללא כל עלות".

 

השירות מיועד ללקוחות שרכשו את המכשיר ביבוא רשמי באמצעות רונלייט דיגיטל. שירות התיקונים ניתן בחינם במסגרת אחריות יצרן ולא במקרה של נזק לקוח או מחוץ לתקופת האחריות. מי שרכש את המכשיר שלא באמצעות היבואן הרשמי יוכל גם ליהנות משירות זה בתשלום.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים