כוכב התפוחים: הריאליטי של אפל יוצא לדרך
הסדרה תעניק הצצה לשוק האפליקציות הגדוש, ותבטיח למשתתפיה הטבות כמו מיקום מועדף באפסטור. אבל יש גם קאצ'
חברת אפל עושה דריסת רגל ראשונה בשוק התוכן הטלוויזיוני המקורי: מוקדם יותר השנה הודיעה החברה כי בכוונתה להפיק סדרת טלוויזיה, ובשבוע שעבר פרסמה קריאה פתוחה לאודישנים עבור משתתפי סדרת הריאליטי שלה, שצפויה להיקרא "Planet of the Apps". תכנית המציאות המדוברת תעסוק באפליקציות ובמפתחים שלהן, ותעניק הצצה לשוק המתפתח ולחיפוש אחר הלהיט הבא.
הסדרה תופק בשיתוף של אפל, וחברת ההפקות "פרופגייט", והמשתתפים בה יקבלו הדרכה צמודה בנוגע לפיתוח שלהם ומקום מכובד בחנות האפליקציות הפופולרית אפסטור. המועמדים נדרשים להבטיח כי עד ה-21 באוקטובר 2016, תהיה ברשותם גרסת בטא של אפליקציה מקורית, שמותאמת לשימוש באחת ממערכות ההפעלה של אפל - לאייפון, למחשבי מק, לטלוויזיה או לשעון. צילומי הסדרה יתרחשו בלוס אנג'לס וצפויים להתחיל בסוף השנה, והקריאה פתוחה למועמדים או קבוצות שפועלות בארצות הברית בלבד.
והנה הקאצ': עיון זריז בתנאי השימוש, מסיר מאפל ומשותפותיה להפקה הטלוויזיונית כל אחריות במקרה של "תוכן דומה" - רעיונות, אפליקצות בפיתוח, קונספט, טכניקה ועוד. המבקשים להגיש מועמדות נדרשים לחתום ולאשר כי הם מבינים ומודעים לכך שיכול להיות שהם עובדים על מידע, טכנולוגיה, רעיון או קונספט דומה למשהו שכבר נמצא בפיתוח - וכי הם לא מצפים לתמורה כלשהי בשום שלב.