שתף קטע נבחר

באינסטגרם מודים: "לסנאפצ'ט מגיע כל הקרדיט"

מנכ"ל החברה, קווין סיסטרום, התייחס לסוגיית החיקוי של פונקציית "סטוריז" החדשה, בכנות שאינה אופיינית לעמק הסיליקון

בהנחה ועוד לא הספקתם להתרשם מהפיצ'ר החדש של אינסטגרם - "Stories", פשוט עצמו עיניים ודמיינו שאתם בסנאפצ'ט: הרשת החברתית לשיתוף תמונות עוררה סערה ואפילו זעם, כשהשיקה אתמול (יום ג') את תואם הסנאפצ'ט שלה, שאפילו קיבל שם זהה למקור. פונקציית ה"סיפורים" עושה שימוש במרכיבים המרכזיים של סנאפצ'ט - תמונות וסרטוני וידאו שאפשר לקשט בפילטרים משוגעים, ושנשארים בפיד למשך 24 שעות בלבד. בלי לייקים ובלי תגובות, הדרך היחידה להגיב היא, ניחשתם נכון, באמצעות הודעה פרטית. נשמע מוכר?



נראה שהפעם החיקוי הבוטה אפילו לא מתיימר להיראות כמו חידוש אמיתי. עובדה: מנכ"ל אינסטגרם, קווין סיסטרום שגם ייסד את הרשת החברתית הפופולרית שנרכשה על ידי פייסבוק, הודה בראיון ל-TechCrunch כי "לסנאפצ'ט מגיע כל הקרדיט". היריבות בין פייסבוק לבין סנאפצ'ט צפויה לעלות מדרגה עם ההשקה של "Stories", זאת לאחר מספר נסיונות שנעשו בארבע השנים האחרונות לניכוס פיצ'רים מרכזיים מסנאפצ'ט אל תוך פייסבוק. כזכור, פייסבוק אף הציעה לרכוש את סנאפצ'ט - אך ללא הצלחה.

 

עליית המדרגה כוללת את העובדה שהפעם באופן רשמי, הפיצ'ר החדש מאפשר למשתמשים להעתיק את הרגלי הסנאפצ'ט שלהם ישירות לתוך אינסטגרם. מה זה אומר לגבי העתיד של סנאפצ'ט? מוקדם להכריע. כיום, לאינסטגרם יש כ-300 מיליון משתמשים ביום, כפול מהמשתמשים בסנאפצ'ט. למרות זאת, לנסאפצ'ט יש מוניטין של רשת חברתית מסקרנת, שפונה במיוחד למשתמשים צעירים. עד לרגע ההכרעה, נוכל להמשיך ולצפות מפייסבוק וגם מסנאפצ'ט לתחרות מעניינת.   

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
אינסטגרם אחרי סנאפצ'ט
צילום מסך
מומלצים