שתף קטע נבחר

ווין נייט: קטלוג של איקאה ואהבה לסביח

הקמפיין של הקומיקאי המוכר מהסדרה "סיינפלד" לרשת איקאה ממשיך לצבור תאוצה: תוך כמה ימים נרשמו מאות אלפי כניסות לעמוד הפייסבוק של איקאה וכן לקמפיין עצמו ביוטיוב ובאינסטגרם

ווין נייט, הלא ניומן מסיינפלד, אמנם כבר עזב את ישראל, אליה הגיע כדי להופיע בפרסום לקטלוג החדש של איקאה שיופץ בלמעלה מ-1,700,000 עותקים בישראל, אבל מספרי הכניסות לסרטון בו הוא מופיע ממשיכים לטוס. נכון להיום, ב-48 שעות האחרונות, נרשמו למעלה מ-500,000 כניסות לסרטון בעמוד הפייסבוק של איקאה ועוד כ-100,000 ביוטיוב ובאינסטגרם, והמספרים ממשיכים לעלות. הסרטון נכתב והופק על ידי חברת G. CONVERSATION.

 

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, אמר, שנייט הותאם לאסטרטגיה של הקטלוג החדש, בו לצד המוצרים, יש גם תכנים, שנותנים ביטוי לידע של איקאה בנושאי עיצוב, וגם טיפים לחיי יום יום טובים.

 

אגב, הנוכחים ביום הצילומים של נייט, שהתקיים בגבעתיים, סיפרו שנייט ביקש מקובלנץ לאכול משהו ישראלי בהפסקת הצהריים של הצילומים. קובלנץ עזב את הסט, וחזר אליו עם סביח בפיתה. "נייט עף על הסביח", סיפר אחד הנוכחים. "הוא אמר שלטעם הזה חיכה בשהותו בישראל. לא המסעדה היפנית שהוא אכל בה ערב קודם לכן, ולא מסעדות אחרות. הוא פשוט התאהב בסביח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שוקה כהן
נייט בצילומי הקמפיין
צילום: שוקה כהן
מומלצים