שתף קטע נבחר

אישה פלקט? זוגיות וירטואלית ביפן עולה מדרגה

הצעירים היפנים כבר עומדים בתור לאהבה: בתערוכת הגיימינג של טוקיו נחשף משחק רומנטי חדש, שמשלב מציאות מדומה וחוויה מוחשית באמצעות בובה נשית

זה כבר שנים אחדות שצעירים ביפן מנהלים מערכות יחסים וירטואליות עם דמויות אנימה על בסיס פלטפורמות גיימינג ייחודיות. אולם נדמה כי החוויה הדו-מימדית כבר לא מספיקה, וטכנולוגיות חדשות מאפשרות לחברות גיימינג להציע קצת יותר: בכנס הגיימינג הפופולרי של טוקיו (TGS) שנערך בסוף השבוע האחרון ומשך אליו למעלה מ-200 אלף מבקרים, הוצג השלב ההתפתחותי הבא של זוגיות וירטואלית - שילוב של בובה נשית וטכנולוגיית מציאות מדומה.

 

 

חיישנים מובנים בתוך הבובה מאפשרים זיהוי של מגע, וכך דמות האנימה מגיבה בהתאם. התור לדוכן התצוגה של המשחק החדש הלך והתארך, ומבקרים דיווחו כי מדובר בחוויה ממשית למדי ונדהמו מהתחושה הריאליסטית שהתקבלה באמצעות שילוב של VR והיכולת לגעת בבובה הנשית. "אני מרגיש שחזיתי בתמונה מהעתיד", אמר אחד המבקרים, "בו יהיה אפשרי להתאהב בבחורה וירטואלית".  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים